سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی:

بازیکنان پرسپولیس فقط ۵ درصد دریافتی داشتند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار سرخ پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در رختکن بود و گفتند به زمین نیاید. این کار‌ها قشنگ نیست. ما ۵۰ میلیون هوادار و بیننده تلویزیونی داریم. وقتی تیم گرم کرده دلیل نمی‌شود که بگویند حق ندارید به زمین بیاید. باید روز قبل اطلاع می‌دادند تا ماجرا را می‌فهمیدیم. اتفاقات عجیبی در فوتبالمان رخ داده که خنده دار است. تبلیغات محیطی برای تیم‌ها دردسر شده است. هر کس یک حرف جدا می‌زند و تکلیفمان معلوم نیست.

او ادامه داد: شاید بعضی تیم‌ها پولدار هستند و هزینه می‌کنند، اما ما پول زیادی نداریم. ما مشکلات مالی داریم. بازیکنان مشکل دارند و شرایطمان خوب نیست. مسئولان باشگاه قول دادند قبل از دربی، اتفاقات خوبی رخ دهد. بازیکنان ما فقط ۵ درصد دریافتی گرفتند. نمی‌دانم بحث مجوز حرفه‌ای چیست و یک نفر باید شفاف سازی کند. بعضی‌ها دنبال این هستند تا یک تیم دیگر را به جای ما در آسیا ببرند. باید ایرادمان را بگوییم. بعد از ۳ ماه باید به ما بگویند که تکلیف مجوز حرفه باشگاه ما چه خواهد شد تا بدانیم داستان از چه قرار است.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
۵۰ میلیون هوادار ....جل الخالق..چقدر از جمعیت چین رو هم حساب کردی؟؟؟؟؟احتمالا ۴۰ میلیون تو چین زندگی میکنن
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تیمی که هیچ اسپانسری ندارد همینه هیچ کس بهتون اعتماد ندارد توی این ۵.۶ سال هم با اسپانسرهای مشترک استقلال بود که خرج می‌کردید شما هم مثل استقلال برید حقتون رو از تبلیغات محیطی بگیرید دیگه جهرمی وسلطانی فر نیستند که به دادتون برسن