سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی بارش باران و رعد و برق در استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی بارش باران و رعد و برق در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی هوای استان تا اواسط روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

او گفت : با فعالیت موجی ناپایدار در استان کرمانشاه از اواخر روز چهارشنبه و پنج شنبه جو منطقه متأثر شده و سبب وزش باد نسبتاً شدید در استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: فعالیت سامانه بارشی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در بعضی ساعات بارش باران و رعد و برق را در استان کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

دولتشاهی با اشاره به کاهش دما استان کرمانشاه از روز چهارشنبه، افزود: دمای هوا تا روز سه شنبه با روندی آرام افزایش یافته، اما از روز چهارشنبه تا روز جمعه به شکلی محسوس کاهش خواهد یافت.

او ادامه داد: دما هوای استان کرمانشاه طی امروز در گرم‌ترین ساعت به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعت شبانه روز به ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه جمع‌آوری و کیسه‌گیری محصولات برداشت شده نظیر پیاز و سیب زمینی و انتقال به انبار‌های در نظر گرفته شده، توصیه می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.