سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توافق اولیه فدراسیون والیبال با مربی ایتالیایی

با اعلام فدراسیون والیبال ایران سرمربی ایتالیایی مورد نظر برای توافق نهایی دی ماه وارد ایران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرار گرفتن تیم ملی والیبال زنان ایران در جمع چهار تیم برتر قاره آسیا به عنوان یکی از آرمان‌ها و اهداف بلندبالای والیبال ایران تا سال ۲۰۲۴ در بخش زنان تعیین شده است.

پس از تحقیقات بسیار و مذاکرات با مشاوران بین‌المللی از جمله خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی مردان، به چهار گزینه «ملانی سنفورد» از کانادا، «فنگ» از کشور چین (عضو کمیته مربیان آسیا و جهان)، «مونیکا کرستا» از ایتالیا و «الساندرا کمپدلی» از ایتالیا رسیدند.

فدراسیون والیبال پس از مذاکرات متعدد و درخواست و بررسی رزومه و برنامه‌های گزینه‌های مذکور در نهایت با «الساندرا کمپدلی» از ایتالیا که به آله معروف است و ازسوی ولاسکو معرفی شده بود، به توافق اولیه رسید.

به این ترتیب مقرر شد گزینه اصلی مربیگری تیم ملی زنان ایران ۲۳ دسامبر مصادف با دوم دی‌ماه برای دیدار با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران وارد تهران شود.

ارائه برنامه کامل آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان و برنامه نظارتی بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان، تماشای دیدار‌های لیگ برتر زنان و امضای قرارداد همکاری در صورت ایجاد توافق نهایی، از جمله برنامه‌های «آله» در سفر به تهران است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.