سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند رونمایی شد

آئین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به منظور رقابت 8 اثر برگزیده باهم برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، رضا مردانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند،در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در آبادان گفت: ۲۶ اثر در مجموع به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۸ اثر به مرحله بازبینی رسید و پس از بررسی کمی و کیفی توسط داوران این بخش ۸ اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

او افزود: این جشنواره از هشتم تا ۱۱ آذرماه در منطقه آزاد اروند برپاست و آثار نمایشی توسط داوران تراز اول ملی؛ آقایان سعید اسدی، فرهاد قائمیان و حسن عابدی ارزیابی خواهند شد و به دلیل کم تر شدن همه گیری کرونا تلاش خواهد شد در فضایی صمیمی تر برگزار شود.

مردانی تصریح کرد: نمایش های " موسی پیامبر"به کارگردانی زینب حقیقت، " زمین سرخ است" به کارگردانی احمد مسافری، " پرواز به تاریکی" به کارگردانی فرید ندایی فر و وفا رشیدی، "نیمه های راه" به کارگردانی علی واسکوت وعقیل محسناوی از جمله آثار پذیرفته شده برای حضور در این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند " گودو از شط می آید" به کارگردانی مرجان بنی سعید، "زامبی" به کارگردانی علی عباسیه و شهرام پورعسگر، " فصلی برای شکستن استخوان ها" به کارگردانی پژمان مهراب پور و " لف" به کارگردانی رضا چوپان را از دیگر آثار موفق برای حضور و رقابت در پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند اعلام کرد.

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند امیرحسین افتخار پذیرایی و دبیراجرایی حمید بقایی هستند.

آیین رونمایی از پوستر پنجمین تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر توسعه فرهنگی هنری، مدیر توسعه ورزشی و اجتماعی منطقه آزاد اروند و جمعی از دیگر مسئولین شهری و هنرمندان عرصه های مختلف، برگزار شد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.