سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور:

امیدوارم پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر شود

بازیکن ایرانی ماریتیمو در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور بازیکن تیم فوتبال ماریتیمو درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی با اسکوچیچ تولدی دوباره داشته و عملکرد او جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشته است. دوران ویلموتس در تیم ملی کشورمان، بسیار نا امید کننده بود. ما از ۱۵ بازی، ۱۳ برد به دست آوردیم و عملکردمان فوق العاده بوده است. در فوتبال مربیان، با نتایجی که کسب می‌کنند، بزرگیشان را نشان می‌دهند. اسکوچیچ تا اینجا، نتایج خیره کننده‌ای گرفته و کار او جای تقدیر دارد.

علیپور ادامه داد:من در تیم ملی فوتبال نیستم، اما دوستان خوبی در آنجا دارم. کیفیت بازیکنان تیم ملی بالا است و پتانسیل‌های ایده آلی دارند. باید از این مربی و کادر فنی اش، حمایت کنیم و تیم ملی را به حواشی نبریم. باید اجازه دهیم تا کادر فنی، به کارش ادامه دهد تا موفقیت‌تر ظاهر شویم.

او در مورد پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس ابرقهرمان ایران و آسیاست که پُز آن را به همبازیانم در ماریتیمو می‌دهم. هواداران پرسپولیس، پر شور و دوس داشتنی هستند. برای تیمم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سرخ پوشان، ششمین قهرمانی متوالی خود را به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخ