سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاوخونی در فیلم‌خانه حوزه هنری

نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان با حضور منتقدین و کارشناسان مطرح سینما در فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  فصل اول برنامه نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان که ازسوی فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می‌شود به تماشا و تحلیل فیلم "گاوخونی" به کارگردانی "بهروز افخمی" اختصاص دارد. این نشست با حضور "عطیه سلطانی" فیلمساز و استاد دانشگاه سپهر اصفهان برگزار می‌شود و دبیر نشست "محسن رهنما" برگزیده دومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران است.

گاوخونی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی معلم، بر اساس رمان گاوخونی نوشته جعفر مدرس صادقی محصول سال ۱۳۸۱ است که داستان آن کابوس‌های جوانی را حکایت می‌کند که خاطرات پدر درگذشته‌اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می‌رساند.

نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان هرهفته روز‌های سه شنبه در فیلم خانه حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، مجتمع فرهنگی هنری سوره، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.