سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش استفاده از مواد مخدر در اصفهان

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی در اصفهان در حال گسترش است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان در دیدار سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با ورود و عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با  استاندار اصفهان و جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان اصفهان، مسائل عمومی و مشکلات بنیادین جامعه هدف استانی بررسی شد.

در این نشست سردار اصلانی معاون مقابله با ورود و عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان دستاورد‌های اخیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، گفت: در مدیریت جهادی اصفهان همیشه زبانزد است در ۸ سال دفاع مقدس اصفهانی‌ها خوش درخشیدند.

وی افزود: متاسفانه مسائلی از جمله آلودگی هوا، فرونشست زمین، مولفه‌های مذموم نظیر اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز در این دیار در حال گسترش است و برای مدیریت و مقابله با این رویداد‌های تلخ باید چاره اندیشی موثر اتخاذ نمود.

معاون مقابله با ورود و عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته بیان کرد: البته در این راستا اقدامات خوبی صورت پذیرفته که گواه از بینش و تعامل سازنده مسئولان با مردم شریف استان شهیدپرور اصفهان است، ولی این میزان کافی نبوده و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این نشست گفت: در حوزه‌های اجتماعی اقدامات موثری در استان انجام شده و بی شک این میزان کافی نبوده و با عنایت به گستردگی آسیب‌های اجتماعی نیاز وافر به تمهیدات بازدارنده و پیشگیرانه از جمله اهتمام سازمان‌های مردم نهاد می‌باشد.

وی اظهار کرد: اصفهان بالاترین سرانه مسئولیت اجتماعی و شاخص جامعه خیران کشور را داراست. آسیب‌های اجتماعی و از جمله پدیده مذموم اعتیاد در انواع آن برای شهر شهیدان و مهد ایثار و شهادت زیبنده نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به شهدای اصفهان گفت: اصفهان به داشتن ۲۳ هزار شهید سرافراز به خود می‌بالد و میزان اندک آسیب اجتماعی هم برای آن زیاد است.

جان‌نثاری در پایان خاطر نشان کرد: باید با مدیریتی جهادی و انقلابی به مصاف مشکلات و دشواری‌ها رفت باید روی مسائل اجتماعی تمرکز کافی، پویا و دور اندیشانه نمود و بر اساس برنامه اقدام کرد. البته از دوستان ستادی در تهران نیز انتظار حمایت، معاضدت و مساعدت مقتضی داریم.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.