سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۷۴درصدی واردات کالای اساسی در بندرچابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هشت ماهه امسال واردات کالای اساسی در بندرچابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۴درصدی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار تُن کالای اساسی از ابتدای  امسال  تا کنون به بندر چابهار وارد شده است.

بهروز آقایی افزود:در این مدت تخلیه و بارگیری کالای معدنی و ساختمانی ۲۸۰درصد، تجمیع عملیات نفتی و غیرنفتی ۳۴درصد، تخلیه و بارگیری کالا‌های وارداتی ۶۰درصد و تخلیه و بارگیری کالا‌های صادراتی ۱۴۶درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: شاخص‌های عملیاتی بندر چابهار نسبت به سال گذشته جهشی بوده است و این رشد نشان از سرمایه‌گذاری هوشمندانه، تخفیفات و بازاریابی منسجم سازمان بنادر در بندر چابهار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اولویت اصلی انتقال کالا به‌صورت حمل یکسره است خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های بندری و تسریع در انتقال کالا از مزایای حمل یکسره کالا است.

آقایی ادامه داد: بندر چابهار با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه بیش از هشت و نیم میلیون تن کالا و تجهیزاتِ به‌روز، محدودیتی در پذیرش انواع کشتی با اندازه‌های مختلف، تخلیه و بارگیری ایمن ندارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.