سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویدکیا:

بازی با نساجی را باید با تمرکز بالا مدیریت کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی تیم با تجربه‌ای است و بازیکنان  خوبی در اختیار  دارد که آن‌ها در نتیجه بازی تاثیر می‌گذارند و با خلاقیت خود نوع بازی را تغییر می دهند. بازیکنان نساجی ممکن است با یک حرکت روند بازی را تغییر دهند. از همین رو بازی فردا را باید با تمرکز بالا مدیریت کنیم  و برای تمام دقایق مسابقه برنامه داشته باشیم تا از این آزمون سخت، موفق بیرون بیاییم.

نویدکیا گفت: در طی  ۲  فصل گذشته ۲ بار با تیم نساجی بازی کرده ایم. فردا بازی آسانی نخواهیم داشت؛ چون تیم‌های الهامی با جسارت خاص و هجومی بازی و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنند.

او افزود: این جسارت باعث شده است نساجی بسیار بهتر از فصل قبل بازی و نتایج خوبی کسب کند. درست است که  صدرنشین جدول هستیم، اما بازیکنانم باید بدانند حفظ صدرنشینی از به دست آوردن آن سخت‌تر است. به همین دلیل باید نسبت به هفته‌های گذشته حداقل ۱۰ درصد بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: از هواداران سپاهان ممنونم که همواره از ما حمایت می‌کنند، اما از آن‌ها درخواست می‌کنم اتفاقی که برای آن هوادار جوان و عزیز رخ داد را فراموش نکنند. امیدوارم تمام مسائل را رعایت کنیم تا راحت‌تر به ورزشگاه برویم و برای هیچ‌کس مشکلی پیش نیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.