سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد کشاورزی متولی تنظیم بازار محصولات کشاورزی

جهاد کشاورزی به عنوان متولی تنظیم بازار محصولات کشاورزی تعیین شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس قانون انتزاع همه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از تولید و تأمین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

او افزود: در این جهت موضوع تفویض امر بازرسی و نظارت بر کلیه واحد‌های تولیدی و صنفی گروه‌های هدف و همچنین حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی منتقل شد تا زنجیره تأمین، توزیع، تنظیم و نظارت در این خصوص یکپارچه و کامل شود.

تهوری بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کماکان نظارت بر سایر گروه‌های کالایی و خدمات دولتی و عمومی را بر عهده خواهند داشت.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه نیرو‌های بسیج نیز همواره در طرح‌های نظارتی و شرایط سخت بازار با بازرسان سازمان همکاری می‌کنند عنوان کرد: همچنین به منظور افزایش سطح نظارت‌ها در حوزه‌های مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از توان و ظرفیت نیرو‌های بسیج اصناف نیز استفاده خواهد شد.

او  ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بخش محصولات کشاورزی، پروتئینی، آرد و نان مراتب گزارش و یا شکایت خود را به سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستان‌ها به ادارات جهاد کشاورزی اعلام کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.