سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:

دیدار با خانواده معظم شهداء و تکریم آنان یک توفیق الهی است

سرهنگ بازیار گفت: شهیدان در راه عهدی که با خداوند بسته اند از تمام هستی خویش گذشتند و با این معامله برای همیشه جاودان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با خانواده معظم شهید والا مقام خورشیدبگ وافری دیدار کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء و تکریم آنان یک توفیق الهی و عبادت است و دعای خیر آن‌ها همیشه یاری رسان نظام اسلامی در عبور از سختی‌ها و مشقت‌ها و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

او روحیه شهامت و شجاعت شهیدان را برخواسته از ایمان واقعی به خدا دانست و افزود: شهیدان در راه عهدی که با خداوند بسته اند از تمام هستی خویش گذشتند و با این معامله برای همیشه جاودان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه خون شهدای انقلاب، ما را بیمه کرده است، ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی وارد نخواهد شد.

در این دیدار رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات انتظامی شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از معاونین انتظامی شهرستان حضور داشتند.

 شهید جلیل القدر خورشید بگ وافری در سال ۱۳۶۱ در دفاع از کیان اسلامی در منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

 در پایان این دیدار تابلو فرش تمثال این شهید گرانقدر به همراه لوح سپاس و هدیه تقدیم خانواده معزز شهید گردید.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.