سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش‌ها برای ثبت رفیع بعنوان شهر ملی بوریا بافی ادامه دارد

مدیر کل دفتر معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی کشور گفت:  تلاش خود را برای معرفی شهر رفیع بعنوان شهر بوریا بافی به شورای راهبردی ثبت ملی بکار می‌گیریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز یکشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۰ مدیر کل دفتر معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی کشور و هیات همراه، فرماندار هویزه، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خوزستان، بخشدار نیسان، شهردار و شورای اسلامی شهر رفیع و جمعی از مسئولان شهرستان، از شهر ملی بوریا بافی رفیع بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید پیرامون مسائل گردشگری و میراث فرهنگی شهر رفیع و همچنین دفاعیه ثبت شهر رفیع بعنوان شهر ملی بوریا بافی و صنایع دستی در روز‌های آینده بحث و گفتگو شد.

توحدی مدیر کل دفتر معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی کشور در حاشیه این بازدید گفت:  تلاش خود را برای معرفی شهر رفیع بعنوان شهر بوریا بافی به شورای راهبردی ثبت ملی بکار می‌گیریم.

او از مزایای شهر ملی، به دیده شدن و ترویج هنر صنایع دستی، ارتباط مستقیم با صنعتگران، تنوع بخشی و کاربردی کردن صنایع دستی و جذب گردشگر اشاره کرد.

توحدی در پایان به صورت میدانی از فعالان حوزه بوریا بافی و صنایع دستی شهر مرزی رفیع بازدید  کرد و مسئولان شهرستان بر رفع موانع این حرف و مشاغل تاکید کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.