سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی اصفهان درباره افزایش غلظت آلاینده‌های جوی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان درباره افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در اصفهان و مناطق مرکزی استان تا پایان این هفته هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از روز سه‌شنبه تا پایان این هفته جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد شد، گفت: با توجه به سکون جوی و افزایش غلظت آلاینده‌ها به شهروندان به ویژه گروه‌های آسیب پذیر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای مانند بیماران قلبی و ریوی و کودکان کمتر از پنج سال توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در سطح شهر اصفهان و فعالیت ورزشی در فضای باز در این مدت خودداری کنند.

وی با اشاره به ورود یک سامانه بارش‌زا از عصر روز پنجشنبه ۱۱ آذر به استان و فعالیت آن در جمعه پیش‌رو، افزود: درباره شدت بارش‌های احتمالی این سامانه در روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: موج بارشی ضعیف نیز از شامگاه امروز و فردا نیمه غرب استان را در برمی گیرد که فعالیت آن کم و پراکنده است و بارش چندانی انتظار نداریم.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به پنج درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.