سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸ درصدی تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان شرقی

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های آذربایجان شرقی در ۸ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بلوکی مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۱۷۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شد.

بلوکی افزود: از مجموع تردد ثبت شده ۱۴درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بود.

وی با بیان اینکه این تعداد تردد خودرو‌ها توسط ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده‌های مختلف استان ثبت شد، اظهار داشت: مسیر‌های رفت و برگشت ایلخچی- تبریز با ۲۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تردد، صوفیان - تبریز با ۱۳میلیون و ۸۸۶ هزار تردد و آذرشهر- ایلخچی با ۹ میلیون و ۱۳۱هزار تردد خودرو، پرترددترین جاده‌های استان در این بازه زمانی بودند.

وی ادامه داد: مسیر‌های بناب - مراغه، ملکان - بناب، خواجه - تبریز و ملکان- میاندوآب از دیگر جاده‌های پرتردد استان در ۸ ماهه نخست امسال بودند.

بلوکی با بیان اینکه میزان سرعت غیرمجاز خودرو‌های ترددکننده جاده‌ای در این مدت معادل ۶ درصد کل تردد‌ها بود، افزود: میزان رعایت نشدن فاصله طولی خودرو‌ها نیز ۱۹ درصد بود.

وی گفت: تعداد سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در استان ۱۰۰ دستگاه است که از این تعداد ۴۲ دستگاه امسال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.