سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر بررسی علت کاهش پیشرفت‌ها در المپیاد‌های علمی

استاندار قزوین از مدیران آموزش و پرورش استان خواست، به موضوع‌های تحقق عدالت اجتماعی و چرایی کاهش پیشرفت‌ها در المپیاد‌های علمی، توجه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اعلایی، استاندار قزوین در نشست شورای آموزش و پرورش  با بیان اینکه بخشی از مشکلات آموزش و پروش از مسائل اقتصادی نشأت گرفته و بخش دیگری هم ناشی از رفتار‌های مدیریتی ما در گذشته است، گفت: توفیقات ناشی از عمکلرد صحیح و ناکارآمدی و ضعف هم ناشی از سوء مدیریت ماست.

استاندار قزوین با بیان اینکه پرورش، قطعاً یکی از مطالبات مردم از دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: تحقق عدالت اجتماعی و چرایی کاهش پیشرفت‌ها در المپیاد‌های علمی، از جمله موضوع‌های مهمی است که باید به آن توجه شود.

اعلایی با اشاره به اینکه استان قزوین جزء ۱۰ استان اول کشور در زمینه استفاده از مواد مخدر است تصریح کرد: والدین و خانواده‌ها باید به موضوع مصرف مواد مخدر بسیار توجه کنند.

وی افزود: جامعه فرهنگی ما باید در انتخاب مدیران دلسوز و علاقمند به کار در آموزش و پرورش، برای سپردن مسئولیت مدارس به آن‌ها بسیار دقت کنند.

استاندار قزوین درباره تأمین مالی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) گفت: در این زمینه با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تا حد امکان همکاری لازم را خواهیم کرد.

وی افزود: مولد سازی دارایی‌های آموزش و پروش، باعث تولید ثروت و زیباسازی فضا‌های شهر می‌شود.

اعلایی به شهرداری و شورای شهر توصیه کرد در حوزه تغییر کاربری ها، فضا‌های آموزشی و مدارس را در اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.