سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله فلاحتی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین دستاورد‌های نهضت میرزا کوچک جنگلی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تبیین دستاورد‌های نهضت جنگل و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل جوان ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست بررسی تمهیدات برگزاری مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت سردار جنگل در رشت گفت: میرزا کوچک جنگلی قهرمانی ملی است.

او با بیان اینکه باید یاد و نام این بزرگمرد را در تاریخ زنده نگه داشت، افزود: میرزا در دوره‌ای که غفلت بر جامعه ایرانی حکمفرما بود، بیدارگری کرد و دِین زیادی بر کشور دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه باید از دستاورد‌های نهضت جنگل به خوبی حراست شود، تصریح کرد: تبیین دستاورد‌های نهضت میرزا کوچک جنگلی به عنوان یکی از چهره‌های تاریخی و شاخص کشور برای جوانان امری ضروری است.

آمادگی سپاه قدس گیلان برای ساخت یادمان در محل شهادت میرزا

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی دوران دفاع مقدس گفت: روحانیان رزمنده در روز‌های دفاع مقدس پا به پای رزمندگان جنگیدند و قوت قلبی برای آنان بودند.

او همچنین از آمادگی سپاه قدس برای ساخت یادمان میرزا در محل شهادتش خبر داد و افزود: حفظ یاد و نام میرزا کوچک وظیفه همه است.

در این نشست همچنین چند تن از اعضای جلسه نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی بیان کردند.

۱۱ آذر ماهامسال  یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.