سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۵ درصد کارکنان دولت در اردبیل واکسینه شده‌اند

استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۹۵ درصد از کارکنان دولت واکسینه شده‌اند و کارخانجات و سایر ارگان‌ها نیز باید به این مساله توجه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه استانی شهید سلیمانی اردبیل گفت: لازمه حفظ شرایط نسبتاً پایدار و نزولی شیوع کرونا در استان، توجه مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون است.

او افزود: در حال حاضر، به جز شهرستان‌های مشکین‌شهر و نیر، تمامی شهرستان‌های استان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا در شرایط آبی قرار دارند.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان حوزه درمان و بسیج جامعه پزشکی، این دو شهر نیز به زودی به شرایط مطلوب می رسند.

عاملی بیان کرد: گونه‌های جدید ویروس کووید 19 در مناطقی از دنیا در حال گسترش است حفظ وضعیت پایدار بسیار ضروری است و مردم باید در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دقت و اهتمام کنند.

او اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم استان واکسیناسیون را در اولویت قرار دهند و کسانی که نوبت اول را دریافت کرده‌اند برای دریافت نوبت دوم حتما اقدام کنند تا میزان واکسیناسیون استان در نوبت دوم به 90درصد برسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: تا پایان ماه نباید مراکز واکسیناسیون کاهش یابند، چرا که تزریق نوبت دوم در سطح استان با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق ضرورت دارد.

عاملی تصریح کرد: نظارت و فرهنگ‌سازی دو عامل مهم برای کاهش و پیشگیری ویروس کروناست و تاکنون 95 درصد از کارکنان دولت واکسینه شده‌اند و کارخانجات و سایر ارگان‌ها نیز باید این مساله را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.