سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال؛

جدال شهرداری چی‌ها در ارومیه، سپاهان در فکر شکست ناپذیری

رقابت‌های هفته دهم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز در حالی میزبان شاگردان عظیم جزیده خواهد بود که در بازی قبل به دلیل حواشی بعد از بازی برابر پیکان بازیکن تأثیر گذار خود یعنی عادل غلامی را در اختیار ندارد. شاگردان محمدرضا تندروان کار سختی برابر تیم با انگیزه شهرداری گنبد خواهند داشت. پیروزی در این دیدار برای شاگردان عظیم تندروان به دلیل شکست در بازی قبلی بسیار مهم است، چرا که آن‌ها می‌توانند فاصله خود با سپاهان را حفظ کنند. تیم والیبال شهرداری ارومیه در حال حاضر با ۲ شکست و ۷ پیروزی و با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

تیم والیبال شهرداری گنبد هم با یک امتیاز اختلاف نسبت به پیکان در رده چهارم قرار دارد. شاگردان عظیم جزیده که روز‌های خوبی را سپری می‌کنند امروز باید برابر شهرداری ارومیه قرار بگیرند. پیروزی در این دیدار برای شاگردان عظیم جزیده بسیار مهم است، چرا که آن‌ها می‌توانند در صورت برد در این دیدار به رده سوم جدول صعود کنند. تیم والیبال شهرداری گنبد در بازی قبلی خود در خانه ۳ بر یک از سد لبنیات هراز آمل گذشت تا به رده چهارم جدول برسد. تیم والیبال شهرداری گنبد در حال حاضر با ۶ پیروزی و ۳ شکست و با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول جای دارد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهداب یزد

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تیم پیشتاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز میزبان شاگردان محمد عمده غیاثی خواهد بود. در این میان بازگشت پریرا به ترکیب شهدابی‌ها می‌تواند خبر خوبی برای این تیم باشد. پریرا به دلیل مشکل انضباطی در بازی قبلی شهدابی‌ها محروم بود. پیروزی در این دیدار حساس برای سپاهان برای تدوام صدر نشینی در هفته دهم مسابقات لیگ برتر بسیار مهم است. شاگردان محمدی راد تا به این جای کار بدون شکست و ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و فاصله خوبی را با حریفان خود ایجاد کرده اند.

در مقابل تیم والیبال شهداب یزد هم با پیروزی در بازی قبلی خود به مصاف سپاهان خواهد رفت. شهدابی ها اگر بتوانند برابر سپاهان پیروز شوند هم اولین شکست این تیم اصفهانی را رقم می‌زنند و هم می‌توانند تا رده چهارم جدول صعود کنند و در جمع مدعیان قرار بگیرند. شاگردان محمد عمده غیاثی در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر ۲ سایپا تهران را از پیش رو برداشتند تا به پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال دست پیدا کنند. شهدابی‌ها در حال حاضر با ۵ پیروزی و ۴ شکست و با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۵ – سالن غدیر، ارومیه/ شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد
  • ساعت ۱۶ – خانه والیبال، تهران/ سایپا تهران – فولاد سیرجان ایرانیان
  • ساعت ۱۶ – سالن پیامبر اعظم (ص)، آمل/ لبنیات هراز آمل – شهرداری ورامین
  • ساعت ۱۶ – سالن زاگرس، مریوان / راه‌یاب ملل مریوان – پیکان تهران
  • ساعت ۱۶ – سالن ۹ دی، رفسنجان/ مس رفسنجان – پاس گرگان
  • ساعت ۱۷– سالن ۲۵ آبان، اصفهان/ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهداب یزد
  • ساعت ۱۸– سالن غدیر، ارومیه/ آذرباتری ارومیه – هورسان رامسر

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.