سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت کشتارگاه‌های مرغ در اهواز از سر گرفته می شود

نماینده کارگران کشتارگاه‌های مرغ اهواز گفت: عرضه مرغ کشتار روز در این شهرستان با بازگشت کارگران به محل کار، به حال عادی بازگشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضاحی سلیمانی نماینده کارگران کشتارگاه‌های مرغ اهواز با اشاره به بازگشت به کار کارگران کشتارگاه‌های اهواز گفت: مشکلات این صنف از سوی نماینده ویژه استاندارخوزستان، سازمان صمت و معاونت کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در حال پیگیری است.

او خواسته اصلی کارگران کشتارگاه‌های مرغ اهواز را پرداخت حقوق آنان بر اساس حداقل دستمزد قانونی اداره کار عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های مسئول قول داده اند خواسته قانونی کارگران را تامین کنند ضمن آنکه پوشش بیمه تکمیلی نیز از دیگر خواسته‌های کارگران است که آن هم در حال پیگیری است.

عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی خوزستان نیز در این خصوص  با بیان اینکه عرضه مرغ کشتار روز در اهواز با بازگشت کارگران به محل کار، به حال عادی بازگشته است،  اظهار کرد: مشکلات صنفی کارگران کشتارگاه‌های اهواز در سازمان صمت و اداره کار استان خوزستان در حال پیگیری است.

کارگران کشتارگاه مرغ کلانشهر اهواز روز دوشنبه هفته گذشته به علت ناکافی بودن دستمزد دریافتی و طرح برخی مسائل رفاهی سرکار حاضر نشدند.

عرضه مرغ کشتار روز و قیمت این کالای اساسی در اهواز در ماه‌های اخیر با برخی بی نظمی‌ها و عدم نظارت صحیح رو به رو بوده است. مصرف سالانه مرغ در خوزستان بین ۱۲۰ تا ۱۳۰هزار تن است، ولی در یک سال اخیر به علت افزایش قیمت گوشت قرمز، گرایش مردم برای خرید مرغ روندی صعودی داشته است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.