سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون عمومی باید تا رسیدن به شرایط اطمینان‌بخش ادامه یابد

رئیس جمهور گفت: تامین دارو از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران مقابله با کرونا و نیز همت و همراهی مردم در امر واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: خارج شدن همه شهر‌ها از وضعیت قرمز کرونایی در این مقطع، از آثار تزریق ۸۴ درصدی دوز اول و حدود ۷۰ درصدی دوز دوم واکسن کرونا است و این کار باید تا رسیدن به شرایط مطلوب و اطمینان بخش ادامه یابد.

رئیسی همچنین بر تزریق دوز سوم واکسن برای کادر درمان و افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای تاکید کرد و از شهرداری‌ها و مسئولین شهری خواست نسبت به رعایت اصول بهداشتی در ناوگان حمل و نقل بین شهری بویژه مترو و اتوبوس حساس باشند.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: براساس توصیه متخصصین؛ مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و عادی انگاری همچنان ضروری است، لذا نباید از آن غفلت شود.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه بازگشایی حضوری مدارس، تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده تعدادی از مدارس از تجهیزات و تهویه مناسب برخوردار نیستند که باید به سرعت پیگیری و برطرف شود.

رئیسی با تاکید بر جدیت و دقت در کنترل مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، گفت: کنترل تردد از مرز‌ها بویژه مرز‌های شرقی کشور ضروری است و باید در کنار قرنطینه با دقت و حساسیت انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هرواکسنی بزنیدتاراههای هوایی وزمینی کنترل نشه جلوی ویروس جدیدونمیگیره..اما این کاردلسوزمیخادکه مردم این سرزمین ندارن..
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
باشد
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هر وقت امار واقعی تلفات واکسن رو ارائه دادید اونوقت معلوم میشه
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
دولت کاسبین واکسن
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
رفراندوم
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ای کاش محدودیت ها رو تا شرایط اطمینان نگه کنیم تا بهمن صبر کنید مدارس و دانشگاه ها رو باز نکنید
ناصر
۱۹:۳۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ماسک استاندار ،الکل و قرص ویتامین
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مطمئن هستم جناب آقای رئیسی در همه ی امور و از جمله سر و سامان دادن به اقتصاد ان شاء الله موفق خواهند بود.
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مدارس اجباری نیست بیشتر بچه ها واکسن نزدند
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
آقای رییسی اول اینکه ممنون از اینکه واکسیناسیون رو انجام دادین به شکل واقعا مطلوب,ولی چرا اصلا حرفی از اقتصاد و قیمت ها نیست؟چرا هر دولتی میاد سوزنش رو یه چی گیر میکنه,یا برجام یا واکسن و دارو؟
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
با قسمت آخر حرف موافقم
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام.آقای عزیز رپیس جمهور محترم لطفا اقتصاد مردم را.درست کنید .تورم و دلار را پایین بیارید .بعدش خود جنابعالی متوجه میشوید .مردم با توجه به آرامش روحی وروانی واقتصاد خوب کاملا شیوه نامه های بهداشتی را رعایت میکنن.نیاز به تذکر نیست عزیزم.
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
باسلام و درخواست موففیت روز افزون برای جناب آقای رئیسی از خداوند متعال. چرا قانون برای بیمه ی شخص ثالث دو سال پیش با یک سال پیش فرق می کنه؟! بنده از ده سال بخشودگی بیمه برخوردار بوده ام و دو سال پیش ماشینی خربده ام که یک تصادف داشته و مالک قبلی از یک کوپن استفاده کرده و الان که برای گرفتن بیمه نامه برای ماشین جدیدم رفته ام می گویند شما نمی توانید از تخفیفات استفاده کنید ولی اگر یک سال پیش این ماشین را خریده بودید بخشودگی شامل شما می شد.
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اقتصاد مملکت نابود شده مردم هر روز فقیرتر میشه تو چسبیدی به واکسن
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هرچیزی سرجای خودش
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
تا خوب نشی خوب نمیشه همه باید تلاش کنند در راه خدا قدم بردارند رحم کنند گران‌فروشی نکنند به فردا ایمان نداشته باشند شاید فردایی نباشد از تجملات دوری کنند به هم رحم و انفاق کنند
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
وضع اقتصاد از برکات(؟) دولت روحانیه و رییسی حالاحالاها باید مواظب مین گذاری اونها باشه
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خسته نباشی دلاور
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
چرا جمله عنوان در خود خبر نیست!؟
..
۱۵:۰۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
همه ما همچنان باید پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی ها و شستن مرتب دست ها را رعایت کنیم و ساده انگاری نکنیم .
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
عجب
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بازنسستگان کد۲۳ صندوق نفت درشرایط بد زندگی قراردارند بایداقای اوجی سریعاً ورود کند ومشکلات معشیتی وحقوقی این دسته از اقشار پیر وزحمتکشان دیروز را حل کند
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سویه جدید کرونا امد واکسن اشغال چینی در برابرش مقاومت نداره
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ربطی نداره
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اول واكسن معتبر وارد كنيد بعد دستور واكسيناسيون گسترده بديد. ما موش ازمايشگاهى روس ها و چينى ها نيستيم
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
حتما آزمایشگاهی آمریکا هستی
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ناشناس. كل مردم اروپا و كشورهاى اسكانديواوى لاكچرى دارن اين واكسن هارو ميزنن. هرچى كشور بيچاره هست اين سينوفارم و اسپوتنيك و اون پاستو ماستو رو بايد بزنن. خودت فكركن متوجه ميشى كى ها موش ازمايشگاهى سرمايه داران هستن
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خیلی کشورا سینوفارمو قبول دارن
شما همون آمریکام که بخوای بری یکی از واکسنای مورد قبولشون سینوفارمه
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
فقط تأييد كردن؟ تاييدشون بدرد خودشون ميخوره اگه واقعا مورد تاييدشونه چرا تزريق نميكنن به مردمشون؟ فقط ميگن براى پاسپورت اونى كه سينوفارم زده مثلا قابل قبوله اونم نه امريكا. يكى دوتا كشور اروپايى كلا! انگلستان كه به كل تزريق سينوفارم و اون كوبايى و روسى رو ممنوع كرده! فقط الان مدرنا دارن ميزنن ! حتى استرازنكا رو هم متوقف كردن و به زير ٣٥ سال تزريقش ممنوعه! امريكا كه كلا سينوفارم نميرنه لطفا يكم سرچ كنيد اگه فكرميكنيد دروغ ميگم
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
این آمارها رو ما قبول نداریم 80درصد مردم رو واکسن زدید ولی نه تنها خوب نشد که فوتی ها هم زیادتر شد بسه دیگه واکسیناسیون با واکسن های خارجی و مشکوک
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا کمتر شد
..
۱۸:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
استاد
مهندس
دکتر
برو امارو نگا کن بعد میفهمی واقعا تاثیر داشته
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اینایی که به امار ارائه شده اکتفا میکنن میگن وای واکسن معجزه کرده یاد اور میشم آمار با توجه به تقویم وامارهاشون بالا و پایین میره و دروغه پس الکی واکسن های پر عوارضتون رو تبلیغ نکنید