سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین دوره روایت گری عملیاتهای دریایی دفاع مقدس آغاز شد

چهارمین دوره روایت گری عملیاتهای دریایی دفاع مقدس با هدف بازگویی حماسه های این بخش نظامی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار مرتضی زارع ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایت گری عملیاتهای دریایی در یادمان شهدای  الفجر هشت امروز آغاز بکار کرد که آموزش راویان  برای انعکاس حماسه های نیروی دریایی کشور صورت گیرد.

او افزود: در این دوره ها سعی بر این است که بخشی از رشادتهای نیروی دریایی و عملیاتهای آن ها در مقطع جنگ نفتکش ها منعکس شود.

سردار زارع توانمندی نیروی دریایی سپاه و ارتش را بسیار عالی ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی دریایی ارتش و سپاه توانسته اند فراتر از دریای خلیج فارس را محافظت کنند و نبردهای نزدیک را به دور دست انتقال دهند.

او با بیان اینکه قدرت نیروی دریای کشور موجب وحشت دشمنان شده است بیان کرد: توانمندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که افزون بر اینکه میتوانیم بازدارندگی را در حد اعلای خود اجرا کنیم میتوانیم هر جایی که منافع محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در خطر قرار گیرد از آن دفاع کنیم.

چهارمین دوره هادیان  فرهنگی و روایتگری عملیاتهای دریایی از امروز آغاز و تا  11 همین ماه در یادمان شهدای والفجر هشت  ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.