سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت سینماهای خراسان رضوی به روزهای اوج

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کرونایی سینماهای خراسان رضوی در حال بازگشت به روزهای اوج خود هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حجت طباطبایی رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سینما‌ها در خراسان رضوی ظرف هفته‌های اخیر از وضعیت تعطیلات و فعالیت کم‌فروغ روز‌های کرونایی فاصله گرفته و با فروش مطلوب بلیت فیلم‌های روی پرده، در مسیر بازگشت به روز‌های اوج قرار گرفته‌اند.

او افزود: بر اساس گزارش سمفا یا "سامانه مدیریت فروش و اکران سینما" میزان فروش فیلم‌ها در سینما‌های خراسان رضوی ظرف هفت روز اخیر به ۱۵ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال رسیده است.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: جمعیت مخاطبان سینما‌های مشهد نیز ظرف همین مدت ۶۹ هزار و ۶۷۰ نفر و تعداد سیانس‌های پخش فیلم هزار و ۵۲۶ نفر بوده است.

طباطبایی بیان کرد: فیلم "گشت ارشاد ۳" ظرف هفت روز اخیر با فروش ۹ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بلیت، فیلم "دینامیت" با سه میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال و نیز فیلم "قهرمان" با ۷۱۱ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال بیشترین فروش بلیت و جذب تماشاچی را در سینما‌های خراسان رضوی داشتند.

او تصریح کرد: ظرف همین فروش بلیت برای فیلم "منصور" در سینما‌های خراسان رضوی ۸۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، "آتابای" ۳۳۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال، "آپاچی" ۱۶۰ میلیون ریال، "حکم تجدیدنظر" ۱۳۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال، "شهر گربه‌ها" ۱۹۸ میلیون و ۷۰ هزار ریال و همچنین برای فیلم "درخت گردو" ۹۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال ثبت شد.

 رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  تاکید کرد: میزان فروش بلیت دیگر فیلم‌های در حال اکران در سینما‌های خراسان رضوی را شامل "رمانتیسم" ۴۹ میلیون ریال، "تومان" ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و "پوست" ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اعلام کرد که مربوط به هفت روز اخیر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.