سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات به افراد واجد شرایط و مددجویان

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در ۸ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۵۸۶ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلف به افراد واجد شرایط و مددجویان استان فارس پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در ۸ ماهه امسال به مددجویان و افراد واجد شرایط، گفت: در مدت مذکور جهت خرید، ودیعه و خدمات عمرانی مسکن ۱۹۸۵ فقره تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اعتبار ۲۳۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

او افزود: در سر فصل اشتغال نیز از محل صندوق مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال اعتبار برای ایجاد ۱۰۵۸ طرح اشتغال اختصاص یافته است.

بذرافشان با بیان اینکه خیران در کمک رسانی به نیازمندان استان همواره در کنار امداد بوده اند، اضافه کرد: خیران با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت می‌توانند نقش بسزایی در حل مشکلات نیازمندان داشته باشند.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: در ۸ ماهه امسال از محل سپرده ویژه و کمک‌های خیران، تعداد ۷۷۵ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلف با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به افراد واجد شرایط و مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شده است.

او خاطر نشان کرد: در مدت مذکور و در سرفصل حمایتی ۶۷۶۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵۴ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، آموزش کسب و کار ۱۱۳ فقره با اعتبار ۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال، درمان ۳۰۸ فقره با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و در حوزه فرهنگی نیز ۶۰۵ فقره با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارائه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.