سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۵ سوداگر مرگ با ۳۳۶ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

در عملیات ضربتی تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان ، اعضای باند ۵ نفره قاچاق مواد افیونی با ۳۳۶ کیلو موادمخدر، در شهرستان هیرمند به دام افتادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر، که قصد انتقال محموله مواد افیونی از شهرستان‌های "هیرمند" و "زابل" به یکی از استان‌های شمالی کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های هیرمند و زابل با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی چند شبانه روز، به رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند پرداخته و سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی در محور روستایی "چکل" شهرستان هیرمند بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محصاره پلیس دیدند بدون توجه به اخطار‌های صادره به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در نهایت با عکس العمل سریع تکاوران پلیس، هر ۲ خودروی قاچاقچیان متوقف و ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، مقدار ۳۳۶ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد افیونی، شامل ۳۲۱ کیلو و ۴۱۰ گرم تریاک و ۱۵ کیلوگرم حشیش، کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.