سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

پیشرفت سیستان و بلوچستان در گرو نگاه توسعه‌ای است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت همه‌جانبه استان نیازمند تلاش همگانی و جمعی با نگاه توسعه‌ای است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان   در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مجموعه قوای حاکم بر کشور یک مجموعه همگرا به لحاظ خطوط فکری و نظریات اداره حکومت هستند.

وی افزود: معاونت سیاسی اهمیتش بر کسی پوشیده نیست تقریباً می‌توان گفت این معاونت هماهنگ‌کننده بخش‌های مختلف است یعنی مجموعه همه بخش‌ها و وظایف معاونت‌های دیگر در این معاونت تجمیع می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی عهده‌دار اداره، کنترل و هدایت فرمانداران است، زیرا اگر فرمانداری در شهرستان حرکت کرد بقیه دستگاه‌های اجرایی حرکت می‌کند و اگر فرماندار ایستاد بقیه نیز می‌ایستاند.

وی تصریح کرد: اگر ما اقتصاد، پروژه، عمران، کشاورزی، معدن و مرز می‌خواهیم همه منوط به توسعه حوزه اجتماعی و فرهنگی کشور است در واقع ما یک خانواده سالم، یک فرهنگ انقلابی اسلامی و مردمانی می‌خواهیم که مسیر درست اخلاق را طی کنند.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه توسعه که به بالا بردن مکارم اخلاق کمک نکند توسعه غربی است اظهارداشت: ملاک من در انتصابات جوان انقلابی، مومن و متخصص است که کار جهادی بکند دنبال مدیری بسیجی هستیم مدیری که با همه ظرفیت‌ها به حل مشکلات مردم بپردازد و وارد میدان شود.

وی گفت: در بعضی از شهرستان‌های استان تعداد واحد‌های صنعتی به تعداد انگشتان دست نیست و انتظار ما این است که فرمانداران شهرستان‌های مختلف شناسنامه توسعه برای شهرستان‌هایشان داشته باشند.

 در این نشست رحمدل بامری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات ابوذر کوثری معاون سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.