سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا ضد انقلاب در آستانه مذاکرات تشنه اغتشاش است؟

ضد انقلاب‌ها با شعار‌های هنجارشکنانه و آسیب به اموال عمومی سعی دارند مطالبات مردم را ضد نظام جلوه دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شعار‌های هنجارشکنانه می‌دهند یا به اموال عمومی آسیب می‌زنند تا مطالبات مردم را ضد نظام جلوه دهند، این سناریوی تکرار شونده ضدانقلاب است.

در سال‌های گذشته کشور دست‌خوش مشکلاتی شده که مردم را آزرده خاطر کرده. با این حال قاطبه مردم یا ترجیح داده‌اند مطالباتشان را در کف خیابان پیگیری نکنند و یا هنگامی که برای رساندن صدایشان به گوش مسئولین بالاجبار کف خیابان آمده‌اند دنبال برگزاری تجمعات مسالمت‌آمیزی برای پیگیری خواسته‌های صنفی خود بوده‌اند.

با این حال، یک روال قابل بررسی در چنین تجمعاتی نفوذ گروه‌های آشوب‌طلبی به آن‌ها است که با سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه و توسل به روش‌های خشونت‌آمیز سعی می‌کنند خواسته‌های به حق مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کرده و آن را جریانی ضدنظام جلوه دهند.

جدیدترین مصداق از چنین روالی را می‌توان در تجمع کشاورزان اصفهان مشاهده کرد؛ این کشاورزان که از روز‌های گذشته با پرپایی چادر در بستر خشک زاینده‌رود خواستار رسیدگی به وضعیت کشت پاییزه خود بودند صبح پنجشنبه همزمان با تحرک عناصر مشکوک با صدور بیانیه‌ای به تجمع خود پایان داده و اعلام کردند با توجه به وضعیت ذخایر آبی به مسوولان فرصت می‌دهند تا اقدامات لازم برای حل مشکلات را در مهلت تعیین شده به انجام رسانند.

اما پس از این بیانیه، عناصر فرصت‌طلب و ضد انقلاب که از ابتدا تلاش می‌کردند مسیر مطالبات کشاورزان را تغییر دهند و به فضای ناامنی و بی‌نظمی در اصفهان دامن بزنند با حمله به چادر‌های حاضرین در بستر زاینده‌رود قصد داشتند مانع از پایان تجمع کشاورزان شوند و آشوب‌هایی را ایجاد کردند.

روز جمعه هم با انتشار فراخوان‌هایی از سوی برخی عناصر مشکوک جمعیت اندکی که شباهتی به کشاورزان نداشتند دربستر زاینده رود تجمع کرده و آشوب‌ها و اغتشاش‌هایی را به وجود آوردند.

با آنکه تعداد آشوب‌طلبان به زحمت از ۵۰۰ نفر تجاوز می‌کرد رسانه‌های ضد انقلاب به صورت لحظه به لحظه تحرکات آن‌ها را پوشش داده و سعی کردند با گزارش‌های غلوآمیز و غیردقیق، اغتشاشات را بزرگنمایی کرده و روایتی مطلوب نظر جریان‌های ضد انقلاب که از آشوب‌ها در ایران منتفع هستند ارائه کنند.

اما نحوه رفتار جریان‌های ضدانقلاب و رسانه‌های وابسته به آن‌ها در اتفاقات اصفهان این سوال را پیش می‌کشد که این گروه‌ها چه نفعی از وجود آشوب در ایران دارند و چگونه از این امر منتفع می‌شوند؟

برای پاسخ به این سوال، عاملی که نمی‌توان آن را از نظر دور داشت نزدیک شدن به موعد برگزاری دور جدید مذاکراتی است که قرار است با هدف رفع تحریم‌ها علیه ملت ایران از روز دوشنبه هشتم آذرماه در وین آغاز شود.

این مذاکرات در شرایطی آغاز می‌شوند که جمهوری اسلامی ایران به ویژه به دلیل آنکه تحریم‌ها در هدف آشکارشان برای ایجاد شکاف عظیم میان ملت و حکومت و ایجاد جریان‌های قدرتمند براندازی شکست خورده‌اند دست برتر را در آن گفتگو‌ها در اختیار دارد.

تحریم‌ها طبق اذعان افرادی نظیر «ریچارد نفیو» که از معماران سیاست‌های تحریمی محسوب می‌شوند برای اینکه بتوانند به شکل برگ‌های چانه‌زنی در مذاکرات مورد استفاده طرف‌های غربی قرار بگیرند بایستی از طریق ایجاد «نارضایتی‌های عمومی» و تهدید به براندازی، محاسبات مسئولان حکومت را عوض کرده و آن‌ها را برای اعطای امتیاز تحت فشار قرار دهند.

اما این اتفاقی است که علی‌رغم اجرای سیاست «فشار حداکثری»، رخ نداده و ایران به لطف مقاومت مردم، شدیدترین اثرات یک جنگ تمام عیار اقتصادی را پشت سرگذاشته و اکنون تصمیم‌گیران ایرانی به دنبال آن هستند که از همین مسئله به عنوان اهرمی برای متقاعد کردن غرب به دست کشیدن از سیاست‌های زورگویانه و پایان دادن به جنگ‌افروزی اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کنند.

بدیهی است در چنین شرایطی کشور‌های غربی و امپراطوری‌های رسانه‌ای وابسته به آن‌ها به «آشوب» در داخل کشور نیاز دارند تا بتوانند در مذاکرات آن را به عنوان شاخصی از اثرگذاری تحریم‌ها معرفی کرده و سپس از آن به عنوان یک برگ چانه‌زنی برای تداوم جنگ اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کنند. آشوب، در واقع ابزار دست جریان‌های ضد انقلاب برای گل‌آلود کردن جریان مذاکرات و صید تحریم از آن است.

توجه به این نکته در کنار قرائن دیگری که نشان می‌دهد دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با توجه به کند شدن تیغ تحریم‌ها و اهرم‌های فشار آمریکا قصد دارد راهبرد آشوب‌سازی دونالد ترامپ را برای پیش بردن مطامعش علیه ایران در پیش بگیرد حائز اهمیت است.

همین چند روز پیش پایگاه «یاهونیوز» گزارش داد دونالد ترامپ در ماه‌های آخر ریاست‌جمهوری‌اش برنامه‌ای را تأیید کرده که هدف آن ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت ایران بوده و قرار بوده نه در دولت خودش بلکه در دوران ریاست‌جمهوری بایدن اجرایی شود.

منبع: فارس 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
ضد انقلاب آرزو داره که ایران روز به روز سیاه تر و سیاه تر بشه.
ایرانی
۰۸:۱۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
چرا درهشت سال دولت باصطلاح تدبیروامید ازاین نوع اعتراضات ندیدیم و حالا امثال عباس عبدیها ازاین حوادث تعبیربه( بازگشت تنظیمات به حالت اصلی)میکنند و زیرمیزی بشکن میزنند؟،مشخص است هدایت این اغتشاشها ازخارج دیکته شده و توسط شکست خوردگان سیاسی هدایت میشوند. بی غیرتهای وطن فروش بی دین که مطالبه صنفی کشاورزان را زمینه فتنه انگیزی میکنند و باسلاح کمری و شاتگانهایشان واردصفوف مردم میشوند تابه خیال خام خودشان رضایت امریکا واسرائیل را جلب نمایند و کاسه لیسی را به تمام معنا نمایش بدهند. ملت هوشیارانقلابی اما درجای خودش جواب این خیانتها را خواهندداد تا خواسته بحق کشاورزان مومن وانقلابی اصفهان با توطئه های استکبارجهانی آلوده نگردد.مرگ برامریکا،مرگ براسرائیل،مرگ بروطن فروش بی دین.
بوشهری
۰۷:۰۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
دولت ها خوب مدیریت نکردند.همشون چپ و راست،فقط سیاست بازی کردند،شهرهای جنوبی کشور که خداوند دریا را کنارش گذاشته که نباید معظل آب داشته باشه،الان قطر ،کویت،عربستان که کلا خشکه ،دبی چیکار میکنند، آبشیرین کن گذاشتند،مدیران استانی و کشوری بروید و ببینید و یاد بگیرید. هرکسی بخاطر پارتی بازی شد مدیر و مسئول آخرش اینه؟ این اول بدبختیه
مهران
۱۹:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
راستی هنوز که 85 میلیونیم. اگه 100 یا 120 میلیون بشیم آب از کجا میارین؟؟ برام سؤاله؟؟
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
با انرژی هسته ای میشه راحت اب شور رو شیرین کرد.

ما که خلیج فارسمون به اقیانوس وصله مشکل اب نداریم العان در واقع مشکل تصویه اب داریم

فقط لعنت به هر کی چوب لای چرخ انرژی هسته ای مون گذاشت
مهران
۱۹:۵۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هر جایی که بشر بدون در نظر گرفتن جمیع جوانب دست به تغییر طبیعت برده نتیجه ای جز گرفتاری و ضرر و زیان برایش نداشته. با این سد، گاو خونی که خشک شد و ریز گرد راه افتاد و فقط خاطره اش در کتابها ماند. از سد زمانی باید استفاده بشه که طغیان رود خانه رو مهار کنه بعد به آرامی در طول سال از آب استفاده بشه. اگر به مالکیت در اسلام قائل هستیم، آب این رودخانه صدها سال صاحب داشته.حقآبه اونا اولویت داره بر همه چیز. اگه آبی اضافه اومد اونوقت به مصرف عموم مردم برسه. خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه.
منصور
۱۹:۳۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
به معیشت مردم و بیکاری جوانها رسیگی کنید
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
فقط یک راه برای دولت مردمی وجود دارد
فرستادن تمام اشوبگران به خارج کشور
بخدا همشون ادم میشوند و
قدر وطن را خواهند فهمید
چونکه با چشم خود میبینند که
مشکلات فقط مختص ایران نیست
همه کشورها مشکلات عدیده دارند
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مشکلات بنزین و آب و گاز و برق و گوشت و روغن و مرغ و تخم مرغ و ...و بدبختی ها را حل کنن؟؟!
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
به دنبال اشوب و ناامنی هستند که
برگ برنده ای برای طرف مقابل بسازند که
انها رو کنند و
فکر کنند .ایران در این صورت صعیف است و
هر مطلب در مذاکره را قبول خواهد کرد
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
در امریکا بزرگترین سد خشک شده .
انقدر ملت نمیتوانند قبول کنند که
ادعا میکنند از سیارات دیگه
اب سد را برده اند
در کانادا یک طرف سیل و یک طرف خشکسالی که
ذرت روی ساقه خشک شد و
کشاورز گریه میکرد که حالا چکار کند
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام
من خودم به ولایت تعصب دارم
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
آب نیست
صنعت فولاد اصفهان را تعطیل و به استانهای پر اب این صنعت داده شود
کشاورزی متناسب با اقلیم انجام شود
اون هم با ابیاری قطره ای
تمام
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اگر آمایش سرزمین در ساخت کارخانجات و صنایع بزرگ و داشتن حوضه مستقل سرچشمه و بالا دست در استانهای سرچشمه رودها همچون چهارمحال بختیاری در نظر گرفته میشد و آبیاری‌های مدرن و پیشرفته گسترش پیدا میکرد و بسیاری از کارهای دیگر حالا شاهد اینگونه حوادث ناگوار در کشور عزیزمان و مردم خویش در استانهای بیابانی و نیمه بیابانی خوزستان و اصفهان و یزد و غیره نبودیم.
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کاملا حرفتون درست
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
این عده اشوبگر نمیفهمند که
کی صرر میبیند
کانالهای معاند یا مهناز افشار و مابقی
بنفع کیه !!!؟؟؟
در زمان مذاکره .به دنبال کارت برنده هستند که رو کنند و
ایران زمین در موقعیت صعیف وارد مذاکره شود
چرا نمیفهمید!!!!؟؟؟
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
نظرات متفی را منافقین فسیل زیر خاکی در البانی میدهند
همشون یک عده کفن پوش و پیر و پارتال که کاری
ازشون بر نمیاید
در عیر اینصورت عربستان حقوق نجومی شون را قطع میکند
در وطن امینت از نان شب هم واجب تر است
کانالهای معاند .سعی دارند امینت را ازتون بگیرند
خودشان که در ایران نبستند
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
شما اول وی پی لنتو خاموش کن بعد بیا درباره وطن حرف میزنیم
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
من نمی دونم چرا مردم نمی فهمن دشمن منتظربهانه است تااغتشاش راه بیندازه،این مشکل اصفهان مال سالهاپیشه،چراحالا صداشون دراومد؟دیواری کوتاه تر از رئیسی نیست؟
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بزذگترین سد دینا که در امریکا است
خشک شده
حتی بعصی مناطق اینجا هم خشکسالی امده
چرا نمیخواهید قبول کنید که
خشکسالی فقط مختص وطن ما نیست
کانالهای معاند .راجع به خشکسالی بقیه کشورها سکوت کرده اند
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بزذگترین سد دینا که در امریکا است
خشک شده
حتی بعصی مناطق اینجا هم خشکسالی امده
چرا نمیخواهید قبول کنید که
خشکسالی فقط مختص وطن ما نیست
کانالهای معاند .راجع به خشکسالی بقیه کشورها سکوت کرده اند
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اگه یه نفر بیاد توی این اعتراض ها ماشین شما رو که سالها جون کندی پولشو دادی یا خونتون رو آتیش بزنه باز هم شما توقع داری کسی کاری بهش نداشته باشه

البنه این هم بر میگردی به ضعف سیستم مدیریت چرا که تو قانون اساسی حق تجمع اعتراضی ذکر شده ولی باید مجوز گرفت اگه یه ذره مسئولین به جای گاز انداختن فکر میکردن و مجوزش رو میدادن و خودشون هم نیرو میفرستادن که باعث تخریب اموال عمومی نشه الان انقد دشمن شاد نمیشدن.

سرتون رو درد نیارم اینه که فقط راسته دماغ خودشون رو میبینن
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
وقتی استعمار نتواند مستقیم وارد جنگ شود
جنگ اقتصادی و چند نفر را اجیر برای براندازی همان خاک انداز
میکند و یا عده ای در داخل اجیر
برای خرابکاری و لطمه زدن به اموال دولتی و مردی میکند
این عده خرابکار برای اینکه حقوق شون قطع نشه
باید دمی تکان دهند
منافقین .رصا شست تیر که 40 میلیون خمس بهش عربستان داده .
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اینا یک مشت بدبخت جیره خوارن... پول می گیرن...
خودت می گی ، ضد انقلاب... ای بابا
شغل اینا هم اینه دیگه...
کلا"

ایران و ایرانی دیگه خیلی هارو شناخته...!


روح منی خمینی بت شکنی خمینی
ایران مستقل و بالنده
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
چرادولت به فکرمانیست قراربود یارانه وسهام عدالت بده که لاعقل مشکلاتمون یه مقدارکم شه روزبه روز اجناس وملزومات زندگی گرون میشه ونمیتونم خرج مخارج زندگی روبدیم وسیله ماشین اونقد گرون شده الان هزینه تعمیر ماشین باقیمت خرید ماشین درچندسال پیش یکی شده؟!!!
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مافیا و لابی بیابان و صحرا نشینان و بیابانی ها بیخود میکنند که بر سر رودهایی که سر چشمه شأن بختیاری و از آنها نیست ،کارهای تروریستی و آشوب بپا میکنند.
وطن پرست باشیم و فقط برای خود نخواهیم و زیاده خواه نباشیم.
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اینهمه فولاد سازی جایشان در کوهرنگ بود که سرزمین پر آبی است و در بیابان نباید اینهمه فولاد سازی ساخته میشد آمایش سرزمین اگر در نظر گرفته میشد و آبیاری با روش سنتی و فرسوده غرق آبی آنهم در بیابان‌های وزان نبود اینهمه مشکلات نداشتیم.
مدیریت کارون و زاینده رود اگر به دست استان سرچشمه و بالادست چهارمحال و بختیاری بود اینقدر مشکلات نداشتیم.
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
فکر همه چیز بلید باشی ورودی این صتایع از کویر هست و اگه خاک سربالا نیاد صنعت هم خوابیده مشکل از جای دیگه هست به محض اینکه چپاول تمام شود نزول رحمت الهی آغاز شود و گرنه تر و خشک در دنیا با هم خواهند سوخت
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کوهرنگم نابود می شد الودگی هوا ومحیطی باید میرفت لب دریا
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
وسط زاینده رود که خشک شده مگه اموال عمومی هست؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر امریکا
علی
۱۶:۰۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ساختاری که بر آب است
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
برید از اون اشخاصی بپرسید که چادر کشاورزان اصفهانی را در وسط زاینده رود اتش زدند. به چه دلیلی چادر کشاورزان را اتش زدن؟ همبن قضیه انگیزه ای شد واسه اعتراض مردم
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اونا که ضدانقلاب بودن مگه فیلمش رو ندیدی خودما مأمور بودیم ازجان ومال کشاورزا حفاظت کنیم کشاورزهاهم بعداز مدتی رفتن اونایی که موندن اراذل بودن الهی که بمیرن متأسفانه دست ماکوتاهه اگرنه حالشون رو بهتراز اینا جا میاوردیم
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خود اشوب گرها اتش زدند که
پلیس را وارد معرکه کنند
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کف دست که مو نداره میشه چکارش کرد ؟ موقعی که آب نیست و شرایط خشکسالی حاکم است تجمع و مطالبه گری چه معنی داره ؟ پس خوبه یزدی هاهم تجمع کنند بگن سهم ما از جنگل‌های شمال رابدهید!؟!؟
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کشورهای بیابونی مثل عربستان چه کرده اند که اب مردمشان تامین میشه نه این که مسئولین هرروز بنالند این نیست ان نیست مردم گرانتر میکنیم تا فقط خودمان مصرف کنیم نه مردم!!!!
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
چون میسوزن، بالاخره ایران دشمنان حسود زیاد داره
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
فقط امنیت کشور هیچی امنیت نمیشه. هر چی باشه امنیت داریم.
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خداروشکر
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر ضد انقلاب و منافق، هیچ غلطی نمیتونند کنند، مشکلات همه جای دنیا هست و درست شدنی هست، هر چی باشه امنیت داریم، هدف ضدانقلاب اینه کشور ایران مثل عراق و افغانستان نا امن بشه ولی کور خوندن، این آرزو رو به گور خواهید برد که ایران رو نا امن کنید. یک وجب خاک کشور رو به دشمن نمیدیم، درود بر ایران بزرگ و جمهوری اسلامی قدرتمند.
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بشین عموحال نداری هیچی نمیدونی جوگیرشدی
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
چ ربطی داره؟؟این چ طرز فکریه تا یکی میخواد مشکلش بگه درخواستی داشته باشه میگین ایران بشه افغانستان.یعنی حرف بی منتطق تر لز این نداریم.اگ سو مدیریت نباشه ایران افغانستان نمیشه
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خوب درک کردی
امینت ایران زمین را نشانه گرفته اند
خشکسالی در امریکا و کانادا هم روی داده
بزرگترین سد امریکا خشک شده
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یه مشت اراذل واوباش که قطع به یقین ازاون ورآب پول توحسابشون اومده که این کارها وتخریب هاروانجام بدن،والاکسی که شیرپاک خورده باشه وایمان به پروردگارعزیزداشته باشه این کارهارونمیکنه ،اینهاضداسلام ومنافق هستندوعذاب دردناکی ازناحیه پرودگارمنتظرشونه ،اینهادستشون تودسته عربستان واسرائیل وامریکاست،ومزدوراون وری اشدن لعنت الهی دنبالشون
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بهترین کامنت
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
لدفا بهانه دست دشمن ندیم الان دست برتریم میتونیم بهتر امتیاز بگیریم... وگرنه اونا دست به چنین کاری نمیزدند.. دنبال بهانه هستن و بعدش تحریم.. پشت تحریم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
باشه ولی اینترنت قطع نکنید امتحان داریم سرعت اینترنت خیلی کم شده
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
به درک
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ناشناس 14:25 درک جای تو و بالادستیات باشه انشاالله
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه
اگر ذره ای ایمان به خدا داشتند، 15روز نماز باران را در بستر خشک رودخانه اقامه می کردند تا خداوند باران رحمتش را شامل حالشان کند.
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
منم نظرم این بود که اینهمه وقتی یه جا تو زاینده رود جمع شدن چرا یه دعای باران نخوندن.
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
باشه تو راست میگی
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اونوقت اگر باران نمی آمد چطور. شما پاسخگو بودی!
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هری پاتر زیاد میبینی؟؟؟
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
منفی ها را ببین واقعا اعتقادات سست شده ما قبلا با یک تکه چوب و پرچم سیاه آش میخوردیم بارون هم داشتیم
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
عزیزم شما بیا پیش نماز شو ما هم بهت اقتدا میکنیم
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام ، افرادی که امنیت کشور را نشانه رفته اند باید با آنها برخورد شود
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
درد اینجاست
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر منافق و فتنه گر، دشمنان ایران با خاک یکسان میشن
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
علاوه بر ضد انقلاب، مهناز افشار، تاج زاده، صادقی و بقیه... هم با پیامهایشان بنزین بر این آتش ریختند.
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
پس سلبریتی بودن به چه درد میخوره اگه درد مردمو نگه؟
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اوج ایثار شهدا هستن برادر، که در گمنامی شهید شدن تا آب تو دلمون تکون نخوره
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هر اغتشاشگری و اعتراض غیر قانونی باید به سخت ترین شکل ممکن سرکوب بشه! باید اعدام میدانی راه انداخته بشه! که کسی جرات اعتراض نداشته باشه!
سیامک
۱۶:۳۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
این نحوه تفکر جنابعالی خود دلیلی است که نیاز به مشاوره روانپزشکی دارید
الهم اشفع کل مریض
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
عمو ساقیت کیه ؟
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
غیر قانونی؟؟قانون از نظر شما چی هست؟؟این ک طرف حق طبیغیش بخواد شد غیر قانونی؟؟
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ساقیش کسی نیست
ایشون خودشون به احتمتل قطع به یقین یک اغتشاشاتگر است
مهران
۱۹:۴۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یکم یواشتر. زمین نخوری؟!!پیاده شو باهم بریم....
حمید
۱۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
معلومه چون عوامل ونفوذی استکبار وظیفه شون فشار به جمهوری اسلامی و خیانت به مملکت است .
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
وضع موجود تمام و کمالش حاصل عملکرد و تدابیر مسئولانش بوده و هست الکی به اینو اونور نبندین!
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
با قاطعیت برخورد شود. درست زمانی که قرار است سرنوشت منافع ملی ایرانیان در چارچوب برجام مذاکره شود، متاسفانه موضوعی محلی، دستاویز تعدادی افراد قرار می گیرد.
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اون تعدادی افراد که منافع ملی رو دستاویز قرار میدن مردم نیستند مسئولین بوده و هستند
محمد
۱۰:۰۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کشوری که پای ارزشهایش ایستاده همیشه مورد هجمه دیگران بوده و هست (تا وقتی که با تلاش و خدمت صادقانه و مدیریت جهادی در ضمینه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و... به قدرت برسیم)
و مسئولین با علم به این قضیه مسئولیت پذیرفتند و ما هم با دانستن این موضوع پای اهدافمان ایستادیم و در انتخابات شرکت نمودیم و حمایتمان را بر نمی داریم.
لطفاً مسئولین تمام تلاششان را بکنند و اینگونه اقدامات و بهانه ها را دلیلی برای عدم موفقیت و تعالی کشور عزیزمان ایران، ندانند.
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کدام ارزش؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بعداز 43 سال آخر نفهمیدیم که این ارزشها همان مال و ثروت نامشروع بعضی ها هست یا چیز دیگر؟
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
۴۴ سال مدت زمان زیادی نیست؟؟؟ اگر به قدرته که کره شمالی الان قدرتمنده و موشک هسته ای هم داره منتهی مردمش در فلاکت به سر میبرند ....
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
تو آمریکا پای ارزش ها وایسادین یا کانادا؟؟
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یدالله فوق ایدیهم
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بله درسته اما چه ربطی به این قضیه داشت؟
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بله
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
هرچقدر اقتصاد قوی ترباشه مدیریت سالمتر وحرفه ای ترباشه سرقت واختلاس وگرانفروشی واحتکارکمترباشه اشتغال ومسکن وازدواج برای جوانان سهل ترباشه آزادی واحترام متقابل بین اقوام بیشترباشه،و........ بیشتر وکمتروبهترودقیقتروسالمتروحرفه ای تروقوی تروآزادترومنظم ترودرست ترو......... باشه بدیهی است
اسماعیل نوغانچی صالح
۰۹:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
معضل بیکاری باعث زخم بستر در جامعه می‌شود نتایج این در هر گونه اعتراضات ملموس میباشد تا نسل جوان را کار زندگی فرا نگیرد این گونه اعتراضات همیشه خواهد بود امید است مسئولین بفکر اشتغال وممکن و تزدواج نسل جوان باشند
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بیکاری جوانها تقصیر پدرومادراست چون همه چیزو برا بچه هااماده کردن حالا جوان مدرک دارن اما کاری بلد نیستند عرضه کاری رو هم ندارن تازه ره چند ساله روهم می خواهند یه شبه طی کنند همه چیز هم داشته باشند مستقل هم باشند قبلا عروس وداماد چندسالی باپدر مادرشون زندگی میکردند ،چون عروسها مغرور نبودند
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
فعلا مسئولین فقط دغدغه دامادای خودشون دارند مردم به ج...