سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی میز خدمت به منظور پاسخگویی بدون واسطه به مطالبات شهروندان در باغملک

معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: میز خدمت به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها در مصلای نماز جمعه این شهرستان برپا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عادلزاده معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: در روز جمعه مورخ پنچم آذر ۱۴۰۰ و در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، با همت بسیج ادارات شهرستان و ستاد نماز جمعه، دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به استقرار میز خدمت در مصلای نمازجمعه شهرستان باغملک اقدام نمودند و  مسئولان ادارات مستقیماً پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه کاری خود بودند.

او افزود: به منظور ارائه خدمات غیر حضوری، طرح تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها، اداره آبفای شهری و روستایی، اداره جهاد کشاورزی، اداره بهزیستی، اداره فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور مدیریت ها و کارشناسان محترم با برپایی میز خدمت  به سوالات و درخواست های نمازگزاران محترم به صورت حضوری پاسخ دادند.

عادلزاده تصریح کرد: امید است که روند پاسخگویی مسئولان باغملک با برپایی میز خدمت تداوم داشته باشد تا هم مسئولان شهرستان از مشکلات مردم باخبر شوند و هم مشکلات  شهروندان مرتفع شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: میز خدمت ، هفته بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.