سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشتیاری: رمز موفقیت در همه عرصه‌ها مدیریت بسیجی است

فرماندار دشتیاری گفت: موفقیت در همه عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش همه آحاد مردم خصوصا مدیریت بسیجی مسوولان محقق می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عادل عفتی  فرماندار دشتیاری  در جمع خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مسوولان اجرایی، نابودی تروریست داعش در منطقه با فرماندهی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز و الگوی ماندگار مدیریت بسیجی در دنیا دانست که با تاسی از همین الگوی مدیریتی در داخل کشور می‌توان در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی پیروز میدان شد که سیاست‌های کلی آن را مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی تببین و ابلاغ کرده‌اند.

وی گفت: امروزه استکبار جهانی با تحریم ظالمانه اقتصادی، تهاجم وسیع فرهنگی ورسانه‌ای، گلوگاه‌های اقتصادی و منابع انسانی جوان ما را هدف قرار داده تا با اخلال در نظام اقتصادی کشور و معیشت مردم، پروژه نا امید سازی نسل جوان از اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران را محقق کند.

فرماندار دشتیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه شهدای شهرستان دشتیاری و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان غیور سرزمین ایران اسلامی، وظیفه امروز بسیجیان پاک سرشت ایران اسلامی را از تمامی دوران‌ها مهمتر دانست.

وی بیان کرد: دشمن در اجرای تمامی طرح‌های شوم خود در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

او جهاد امروز همه آحاد جامعه به ویژه بسیجیان و نسل جوان را در گام دوم انقلاب اسلامی جهاد اقتصادی، ایجاد اشتغال در راستای تامین معیشت پایدار و رفاه و آسایش مردم در کنار امنیت و اقتدار عنوان کرد.

فرماندار دشتیاری ادامه داد: لازم است با عنایت به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه این مرز و بوم، فعالیت‌های موجود و غالب اقتصادی تقویت و موجبات اشتغال پایدار برای جوانان فراهم شود تا با ایجاد امید آفرینی و نشاط اجتماعی، سرمایه اجتماعی و اعتماد ملی تقویت و نقشه‌های شوم استکبار جهانی نقش بر آب شود.

عفتی اصلاح ساختار اجرایی، مبارزه با فساد در ابعاد مختلف، شفاف سازی عملکرد و ارزیابی مدیران و حضور مدیران کارآمد و دلسوز و متعهد به اهداف توسعه پایدار کشور را شرط اساسی تحول اقتصادی در کشور دانست.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از بسیجیان شهرستان دشتیاری قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.