سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قابل توجه دریانوردان بوشهری؛

خلیج فارس تا دوشنبه مواج است

هواشناسی بوشهر عنوان کرد: خلیج فارس و سواحل این استان به علت وزش باد شدید شمال غربی از شنبه تا دوشنبه مواج خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: امروز به سبب وزش باد‌های شمال غربی بر روی دریا، سواحل و فراساحل در مناطق جنوبی استان مواج است. همچنین عصر امروز تا صبح شنبه در برخی نقاط نیمه شمالی استان با افزایش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق وجود دارد.

بنا به این گزارش، از فردا دوباره وزش باد شدید شمال غربی روی سواحل و خلیج فارس آغاز می‌شود و تا دوشنبه ادامه می‌یابد که به همین علت، خلیج فارس و سواحل استان در این روزها مواج خواهد بود.

هواشناسی بوشهر آسمان استان را تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در نیمه شمالی گاهی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرده است.

جهت وزش باد نیز شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی گاهی ۴۲ تا کیلومتر درساعت و از ظهر فردا در همه مناطق با سرعت ۱۲ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در همه مناطق به‌تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده‌ است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر دریا ساعت ۷:۱۷ و مد ساعت ۲۳:۴۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.