سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد دوار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اتمام عملیات بزرگراه امام رضا تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

یک مقام مسئول گفت: بعد از گذشت چندین سال معطلی پروژه بزرگراه امام رضا حدفاصل شریف آباد- چنداب با برکناری پیمانکار مجددا شروع به کار کرد.

امیرحسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بعد از گذشت چندین سال معطلی پروژه بزرگراه امام رضا حدفاصل شریف آباد چنداب با برکناری پیمانکار مجددا شروع به کار کرد.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های متعدد و جلسات کارشناسی مقرر شد بر اساس مجوز شورای فنی، ختم پیمان قبلی صادر و ابلاغ شود و مناقصه جدید برگزار شد تا هر چه سریع‌تر قسمت باقی مانده مسیر بهسازی و تعریض شود.

آزاد دوار همچنین از انتخاب پیمانکار پروژه تا پایان آذر ماه امسال خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه انجام شده تنها ۳۰ درصد که معادل ۹ کیلومتر است باقی مانده که امیدوار هستیم با تکمیل و پرداخت اعتبارات که حدود ۲۰ میلیارد تومان است بتوانیم تا اردیبهشت سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: پروژه چنداب شریف آباد به طول ۲۵ کیلومتر باند رفت، ۲۰ کیلومتر باند برگشت در سال‌های گذشته در دستور بهسازی و تعریض این اداره کل بود که ۹ کیلومتر از مسیر بازگشت پروژه باقی مانده است.

او گفت: این پروژه که مورد درخواست بهسازی کاربران جاده‌ای است مجدد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و در زمستان امسال مسیر ۹ کیلومتر باقیمانده تعریض و بهسازی خواهد شد.

آزاد دوار گفت: با تکمیل باقی مانده این مسیر ما شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و همچنین ترافیک‌های سنگین در این مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.