سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دپوی ۲۰ هزار لیتر روغن مایع احتکاری در "چابهار"

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۰ هزار و یکصد لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده، در بازرسی از یک انبارکالا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن مایع خوراکی در یک انبار کالا واقع در یکی از خیابان‌های چابهار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان چابهار با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این انبار مقدار ۲۰ هزار و یکصد لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده کشف شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه احتکار کالا یکی از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام توزیع کالای‌های اساسی کشور است با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.