سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان‌وبلوچستان، دارای زمینه‌های سرمایه‌گذاری متعدد

سیستان‌وبلوچستان به عنوان یک استان پهناور دارای زمینه‌های سرمایه‌گذاری متعدد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار با سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین  گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استفاده از ظرفیت مرز در راستای صادرات، درآمد بیشتری عاید سرمایه‌گذاران خواهد شد و از طرفی با توجه مشکلات معیشتی و محرومیت‌های موجود در استان، مردم از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند و عامل پیشرفت استان خواهد بود.

عسکری سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین نیز گفت: این گروه بیش از چهل درصد نیاز کشور به سیمان را تامین می‌کند که در سفر اخیر به استان به دنبال توسعه روابط اقتصادی و حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های تابعه سیمان تامین در سطح سیستان‌وبلوچستان هستیم.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان هم در نشست با مدیرعامل هلدینگ سیمان صدر تامین و هیات همراه گفت: از تمام خیریه‌ها و گروه‌های جهادی انتظار داریم در بحث توسعه فضا‌های آموزشی، بهداشت و درمان از جمله ساخت درمانگاه‌ها و آبرسانی روستایی مشارکت کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل هماهنگ منطقه‌ای واحد‌های تولیدی سیمان، توسط این شرکت را خواستار شد

وی با اشاره به وجود سه کارخانه سیمان در استان افزود برای راه اندازی ناوگان حمل و نقل استانی، استانداری حمایت‌های لازم را خواهد داشت چراکه راه اندازی این ناوگان موجب حمل بار در رفت و برگشت به بندر چابهار خواهد شد و مزایای حمل دو سربار امتیازات متعددی را بدنبال خواهد داشت.

وی مشارکت این شرکت به عنوان یکی از پیمانکاران در حوزه جهش مسکن با انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی را خواستار شد و ادامه داد: ایجاد اسکله اختصاصی صادرات سیمان کلینکر در بندر چابهار را پیگیری خواهیم کرد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه ایجاد نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی برق خورشیدی در محل کارخانه سیمان خاش اهمیت دارد تصریح کرد: با در اختیار گذاشتن زمین رایگان و همچنین تسهیلات مرتبط، شرکت نسبت به نیروگاه برق خورشیدی ۱۰ مگاواتی، برق مورد نیاز کارخانه سیمان و همچنین فروش مازاد آن به شرکت توزیع برق منطقه‌ای اقدام کند که با اجرای این موضوع از ضرر‌های ناشی از قطع برق کارخانه و قطع تولید جلوگیری خواهد شد.

همچنین در این نشست در خصوص ذخیره‌سازی سوخت کارخانه سیمان خاش از ۱۵ روز به یک ماه نیز پیگیری‌های لازم شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.