سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جستجو برای یافتن اثری از ۴ سرنشین قایق دیری ادامه دارد

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: هنوز خبری از ۴ سرنشین قایق صیادی در دیر نیست و عملیات جستجو ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: ساعت۱۹:۴۰ ۲ آذر در پی اعلام خانواده سرنشینان یک فروند قایق بدون هویت به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر دیر مبنی بر اینکه بازنگشتن قایق در زمان مقرر، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۸ به محدوده احتمالی (محدوده مطاف) اعزام شد.

او افزود: ناجی ۸ پس از پایان جستجوی منطقه احتمالی و به دلیل وضعیت بسیار نامساعد جوی ساعت ۲۳:۱۰ به سمت پایگاهش بازگشت.

 رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: ۳ آذر، در تماس با نیروی دریایی سپاه، برای اعزام پهپاد درخواست شد که به دلیل وضعیت بسیار نامساعد جوی، امکان آن میسر نشد بنابراین همزمان از نیروی دریایی ارتش(هوادریا) بوشهر برای اعزام بالگرد درخواست شد، همچنین درخواست رهگیری خطوط تلفن همراه سرنشینان قایق نیز داده شد.

خسروی گفت: ساعت ۱۱ شناور ناجی ۸ برای جستجوی منطقه بر اساس الگوی تعیین شده اعزام شد همچنین بالگرد نیروی دریایی ارتش نیز ساعت ۱۵:۴۰ به منطقه رفت و پس از جستجوی محدوده احتمالی ساعت ۱۷:۲۰ در پایگاهش به زمین نشست.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: ساعت ۲۱ در پی اعلام فرمانده دریابانی دیر مبنی بر ردیابی خط تلفن همراه یکی از گمشدگان در محدوده اسکله متانول کاوه، ناجی ۸ به همراه فرمانده دریابانی و رئیس اداره بندر دیر به منطقه اعزام شدند و جستجو صورت گرفت که نتیجه‌ای در بر نداشت.

 رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: صبح امروز(۴ آذر) هم از ساعت ۸ پهپاد نیروی دریایی سپاه، جایروپلین اداره کل بنادر و دریانوردی استان، شناور ناجی ۸ و بالگرد سپاه نیز به محدوده احتمالی برای جستجو اعزام شدند که دوباره نتیجه‌ای در بر نداشت.

خسروی بیان کرد: عملیات جستجو همچنان در محدوده احتمالی ادامه دارد و در صورت دریافت هرگونه اطلاع از سر نشینان قایق، از طریق روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.