سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه قدس سپاه:

ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان فقر را بر نمی‌تابد

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان به حدیست که فقر نباید وجود داشته باشد به همین سبب همه ما باید برای شکوفایی ظرفیت‌ها تلاش کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در همایش سران و بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان با حضور نخبگان اقتصادی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یادآور ایثار و شهادت است.

وی اظهارداشت: با توجه به فراهم بودن شرایط سرمایه‌گذاری باید کمک کنیم تا توسعه در این استان محقق شود و برای رسیدن به این مهم همه ما باید تلاش کنیم.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خطاب به سران و معتمدان طوایف تصریح کرد: شما مسوولیت خطیری بر عهده دارید و باید مجموعه خودتان را فعال کنید تا استان به رشد خوبی برسد.

وی بیان کرد: بسیجی امروزه دارای خلاقیت و پیشرفت در حوزه‌های مختلف بویژه علمی است لذا همکاری برای پیشرفت در این حوزه از وظایف بسیار مهم همه ما است.

سردار کرمی ادامه داد: هر روز باید یک گام جلوتر برویم به همین سبب باید برای برطرف کردن مسائل و مشکلات و توسعه و پیشرفت این مرز و بوم در تمامی حوزه‌ها دست در دست هم دهیم و از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: خداوند نعمت‌های فراوانی عطا کرده باید برای شکوفایی و بهره برداری بهینه از این نعمت‌ها در هر حوزه سرمایه‌گذاری لازم انجام دهیم و بطور شبانه روز کار و تلاش کنیم تا استان و کشور به پیشرفت برسد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق ادامه داد: شرایط استان برای تولید محصولات استراتژیک کشاورزی فراهم و مرز‌ها نیز فرصت بسیار مغتنمی برای صادرات و واردات است کسانی که توانایی دارند در بازارچه‌های مرزی وارد میدان تجارت و داد و ستد شوند.

سردار کرمی تصریح کرد: شما سران طوایف با توجه به داشتن نقش و جایگاه در میان طایفه‌ها حتما باید تلاش کنید تا جوانان به سرعت در حوزه علم پیشرفت کنند، زیرا این پیشرفت باعث توسعه و پیشرفت استان و کشور می‌شود که الحمدالله این استعداد وجود دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.