سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از قهرمانان ورزشی فارس از سوی سپاه فجر

سپاه فجر به مناسبت هفته بسیج در مراسمی از افتخارآفرینان المپیک، پارالمپیک و چهره‌های شاخص رقابت‌های ورزشی جهانی استان فارس تجلیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس در این مراسم گفت: بسیج عرصه خدمت خالصانه و منشاء خدمات صادقانه است و برکات حضور بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، پژوهشی، عمرانی و سازندگی دیده می‌شود.

اوبا قدردانی از حمایت‌های سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان در توسعه رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه صعود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیش از پیش سردار بوعلی، شاهد قهرمانی فجرسپاسی در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

حاجی زاده بیان کرد: ورزش فارس در جایگاه مناسبی قرار دارد و قهرمانان با کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات المپیک پارالمپیک، جهانی و آسیایی، سند افتخاری برای ورزش استان رقم زده اند و این افتخار ادامه دار است.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: کسب مدال طلای مسابقات المپیک و پارالمپیک کار بزرگی بود و اهدای مدال طلای قهرمان عزیزمان محمد رضا گرایی به شهید والامقام گمنام، سبب افتخار است و از درک عمیق جوانان عزیز وجوان مردان و پهلوانان هم استانی ما از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ با عظمت شهید و شهادت ناشی می‌شود.

او ادامه داد: مجموعه اقدامات بسیج استان فارس در حوزه خدمت رسانی به مردم، طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ویژه مقابله با بیماری کرونا، رزمایش‌های کمک مومنانه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به عنوان یک شاخص و الگو در سطح کشور قابل بررسی و معرفی است.

سردار بوعلی افزود: در حوادث گوناگون، بسیج در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین شیوه اقدام کرد و مردم را از خطر نجات داد که از جمله آن‌ها می‌توان به کمک بدون چشم داشت این قشر در سیل و زلزله اشاره کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه ۱۷۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان فارس افزوده اضافه کرد: بخشی از مجتمع فرهنگی، ورزشی امام مهدی (عج) برای استفاده بسیجیان با اولیت بخش ورزشی در شهر شیراز به بهره برداری رسیده و بخش دیگر آن نیز در حال ساخت است.

در این مراسم از محمد علی و محمد رضا گرایی، میثم دلخانی، رحیم گیوی مربی تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات جهانی کشتی، سعیدرضا کیخا ملی پوش و نخستین مدال آور مسابقات جهانی ژیمناستیک، ساره جوانمردی قهرمان طلایی مسابقات تیراندازی المپیک و پرچمدارحجاب و عفاف کاروان اعزامی کشور در مسابقات پارالمپیک توکیو تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.