به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم انیمیشنی «انکانتو» (Encanto)، تولید جدید شرکت دیزنی توانست در پیشنمایش شب اول اکران خود در سینماهای آمریکا، ۱.۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. این در حالی است که ساخته جدید ریدلی اسکات، «خانه گوچی» (House of Gucci) ۱.۳ میلیون دلار فروش داشت.
انتظار میرود «انکانتو» در صدر باکس آفیس قرار گیرد و در طول پنج روز ۴۰ میلیون دلار بفروشد، که در مقایسه با فیلمهای قبلی جشن شکرگزاری مانند «فروزن ۲» (Frozen ۲) در سال ۲۰۱۹ (۱۲۳.۷ میلیون دلار) «رالف اینترنت را خراب میکند» (Ralph Breaks the Internet) در سال ۲۰۱۸ (۸۴.۶ میلیون دلار) و «کوکو» (Coco) در سال ۲۰۱۷ (۷۱ میلیون دلار) برای عرضه در تعطیلات دیزنی کمتر است، اما این فیلمها در زمانهای پیش از همهگیری به این میزان فروش رسیدند. بنابراین، اگر «انکانتو» بتواند این برآوردها را برآورده کند، در لحظهای که فروش بلیت در سراسر صنعت کاهش یافته است، به عنوان یک پیروزی نسبی رتبهبندی خواهد شد.
سونی علاوه بر «خانه گوچی» از امجیام، با «اهریمن ساکن: به راکون سیتی خوش آمدید» (Resident Evil: Wrlcome to Raccoon City)، فیلم جدیدی از فنچایز ترسناک خود راهاندازی میکند.
با قرار گرفتن «انکانتو» در مقام اول، نبرد بزرگ برای نایب قهرمانی خواهد بود. «خانه گوچی» بین چهارشنبه تا یکشنبه باید بین ۱۷ تا ۲۰ میلیون دلار فروش داشته باشد، در حالی که «به راکون سیتی خوش آمدید» برای اولین بار بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون دلار به فروش میرسد.
اگر «خانه گوچی» به این نقطه برسد، با توجه به مبارزات اخیر درامهایی مانند «شاه ریچارد» (King Richard) و «اسپنسر» (Spencer) در باکس آفیس، داستان کاملاً موفقی خواهد بود. همچنین وضعیت لیدی گاگا را به عنوان یک ستاره سینما که به زودی پس از «ستارهای متولد شده است» (A Star Is Born) عرضه میشود، تایید میکند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/