سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی تراکتورهای بدون پلاک در جهرم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: طرح ساماندهی تراکتورهای کشاورزی با تعیین تکلیف یا پلاک‌گذاری ۹۰درصد از این وسایل و ادوات کشاورزی انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدعلی گچکاران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم بیان کرد:  درباره ساماندهی تراکتورهای بدون پلاک در جهرم بیان کرد: این شهرستان ۲۸۰ تراکتور فعال دارد که ۱۲۱ تراکتو بدون پلاک بوده و ۹۰ درصد این تراکتورها شناسایی و برای آن ها تشکیل پرونده داده شده است.

او با اشاره به مصوبات کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: این امر باعث اختصاص سهمیه سوخت به مالکان دستگاه‌های مذکور در زمان کاشت و برداشت می‌شود.

گچکاران با بیان اینکه شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت‌بخشی و شناسنامه‌دار کردن ماشین‌آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است، ادامه داد: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نماینده تعاونی تراکتورداران فارس و جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اجرا می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم هدف از پلاک گذاری ماشین‌های بخش کشاورزی را هویت دار کردن این ماشین‌ها دانست و افزود: سهمیه سوخت بر اساس سطح کشت از سوی شرکت پخش به ماشین آلات کشاورزی تعلق می‌گیرد.

او اضافه کرد: مالکان تراکتورهای بدون پلاک می‌توانند با مراجعه به نماینده تعاونی تراکتورداران فارس مستقر در محل مدیریت جهاد کشاورزی جهرم برای اطلاع از روند اجرای کار تشکیل پرونده دادند تا برای انجام امور اداری لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.