سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۷۰۰ بازرسی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشدید گشت‌های نظارتی با هدف برخورد با گرانفروشی در حوزه تولید و عرضه کالا‌های اساسی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: اکیپ‌های گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان در آبان ماه بیش از ۴ هزار و هفتصد مورد بازرسی را با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه‌های بهداشت و... انجام داده اند.

او افزود: عمده این بازرسی‌ها متمرکز بر کارخانجات و واحد‌های تولید کالا‌های اساسی در استان بوده و تلاش شده تا با نظارت مستمر دراین حوزه، روند تولید تا توزیع و عرضه، پایش شده و تخلفات به حداقل کاهش یابد.

سالاری گفت: نگاه ما در گشت‌های نظارتی مبتنی بر پیشگیری از وقوع تخلفات بوده که در این راستا طی ماه گذشته به ۲ هزار و  ۱۰۰ واحد تولیدی و صنفی برای رفع تخلفات تذکر داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا موارد در گشت‌های مشترک، بررسی و در صورت محرز شدن تخلف، ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.