سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی:

در صورت مشاهده حیوانات وحشی به محیط زیست اطلاع دهید

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست طارم گفت:مردم درصورت مشاهده حیوانات وحشی درنزدیکی محل سکونت خودبایستی مراتب رااز طریق تلفن ۱۵۴۰به محیط زیست اطلاع دهند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست طارم در رابطه به احتمال حضور حیواناتی مانند گرگ در اطراف روستا‌ها در فصل سرما، اشاره کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده حیواناتی مانند گرگ در محل سکونت خود، از نزدیک شدن به حیوان یا انجام عکس‌العملی خاص دوری کنند.

او بابیان اینکه در شهرستان طارم گونه‌های مختلف جانوری مانند پلنگ، گرگ، گراز و ... زیست می کنند، افزود:  باتوجه به وجود غذای پلنگ در منطقه آن‌ها در اطراف روستا‌ها دیده نمی‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست طارم بااشاره به اینکه احتمال حضور گرگ در اطراف روستا‌ها وجود دارد، گفت: اگر افراد در صورت مشاهده گرگ عکس‌العمل خاصی نشان دهند، مورد حمله قرار می‌گیرند و بهتر است در صورت مشاهده حیوانات وحشی مراتب را از طریق تلفن ۱۵۴۰ با محیط‌زیست درمیان بگذارند تا نیرو‌های محیط‌زیست وارد عمل شده و به متواری کردن آن از محل بپردازند.

موسوی ادامه داد:وجود گونه‌های مختلفی از حیوانات در شهرستان طارم روی اکوسیستم منطقه تأثیرگذار است و باعث حفظ زنجیره غذایی جانوران مختلف در این شهرستان می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست طارم از مردم خواست تا در صورت مشاهده حیوانات مریض و یا تصادف کرده‌، با سامانه ۱۵۴۰ تماس بگیرند تا اقدامات لازم برای نگهداری از حیوانات زخمی انجام شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.