سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار پلمب به واحد‌های صنفی که قوانین را رعایت نمیکنند

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان رزن گفت: اگر واحد‌های صنفی قوانین را رعایت نکنند، پس از اخطار،واحد‌ها پلمب می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد عربلو، سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان رزن اظهار داشت:اگر واحد‌های صنفی قوانین را رعایت نکنند، ابتدا به آن‌ها اخطار پلمب داده می‌شود سپس دستگاه کارت‌خوان آن‌ها قطع و در نهایت واحد‌ها پلمب می‌شود.

او ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بر عملکرد واحد‌های صنفی همواره نظارت و از همه واحد‌های صنفی به ویژه نانوایی‌ها خواسته شد که کارت واکسیناسیون خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان رزن با بیان بازدید از نانوایی‌ها با مشارکت و همراهی نیروی‌های نظارتی و شورا‌های روستا افزود: از نانوایی‌هایی که تعطیلات خودسرانه داشتند سرکشی و جریمه سنگین برای متخلفان در نظر گرفته شد و همچنین سهمیه نانوایی‌ها کاهش یافت.

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان رزن بیان کرد: ازدحام جمعیت، هجوم کارگران فصلی، نارضایتی نانوایی‌ها از قیمیت نان، تمایل مصرف‌کننده به خرید بیشتر نان، تعطیلات خودسرانه و کم فروشی نانوایی‌ها از دغدغه‌های اصلی اداره صنعت و معدن در هفت ماه ابتدایی سال بود، اما خوشبختانه این مشکلات در حال حاضر مرتفع شده است.

او اضافه کرد: در هفت ماهه امسال، ۲۱۱ پرونده واحد‌های صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.