سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز:

عزت و اقتدار پلیس در گرو صیانت از خود است

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: سرمایه اصلی پلیس جامعه محور، اعتماد مردم است بنابراین پلیس باید همواره به صیانتِ خود توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: اصلی ترین سرمایه پلیس جامعه محور اعتماد مردم است به همین دلیل همه بخش های پلیس باید به موضوعات مربوط به صیانت و حفاظت از کارکنان توجه ویژه ای داشته باشند و در این خصوص آموزش ها و نظارت های لازم را مد نظرقرار دهند.

او با اشاره به سنجش سلامت رفتاری کارکنان، افزود: پلیس باید در همه حوزه ها، همواره خود را به روز و کارآمد نگه دارد و به فکر تعالی رفتار سازمانی خود باشد و سنجش سلامت اداری نیز یکی از اقدامات مهم صیانتی محسوب می شود چرا که یک برخورد بد و ناشایست از طرف پلیس می تواند مشکلات متعددی را به وجود بیاورد.

سرهنگ گودرزی گفت: مردم از پليس انتظار ويژه و بسيار بالایی دارند و نمي خواهند حتی يک تخلف را از آن ها ببينند و اين انتظار مسئوليت ماموران نيروی انتظامی را سنگين تر می کند.

او افزود: پلیس باید نظم و انضباط را در همه امور سرلوحه کارهای خود قرار دهد و با همت، اراده و اعتقاد محکم و با سلامت کامل در مسیر پرافتخار خدمت گام بردارد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.