سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد وحیدی:

رفع مشکلات بیکاری و آب چهارمحال و بختیاری با اولویت انجام می‌شود

وزیر کشور گفت: رفع مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: ائمه جماعت نقطه ثبات، انسجام و همگرایی مردم هستند و مردم این استان به خاطر ارادت ویژه‌ای که به روحانیت دارند مطیع فرمان آن‌ها هستند.

وزیر کشور با اشاره به وجود وحدت و انسجام بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات این استان به‌خصوص در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد و انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


 وحیدی تاکید کرد: رفع مشکلات این استان مانند بیکاری و آب، سرعت رسیدن به رونق اقتصادی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به روند انتخاب استاندار در چهارمحال و بختیاری افزود: در این روند بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم این استان وحدت و انسجام وجود داشت.

در ادامه حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ضمن تقدیر از اقبال عباسی استاندار پیشین، اظهار داشت: او طی سال‌های خدمت خود فعالیت‌های مطلوبی در عرصه‌های مختلف در استان انجام داد.

حجت السلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم باران رحمتش را در استان نازل کند تا بسیاری از مشکلات کاهش پیدا کند.

او گفت: دولت جدید با نگاه ویژه‌ای وارد میدان شده و شعار‌های خوبی را زنده کرده است که در راستای جاری کردن این‌ها اقداماتی صورت خواهد پذیرفت.

حجت السلام والمسلمین نکونام ادامه داد: امیدواریم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باصلابت حفظ شود و به سمت تمدنی که همه در انتظارش هستیم سوق پیدا کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.