سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۸ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی از افزایش ۱۸ درصدی مصرف گاز در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمودی معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه امسال در مقایسه با سال‌های گذشته هوا زود‌تر سرد شده است، مصرف گاز نیز در مقایسه با پارسال در بخش خانگی و اداری ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

او افزود: امسال در روز‌های سرد سال مصرف گاز به ۵/۵ میلیون متر مکعب در روز رسیده است که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

محمودی اظهار کرد: با توجه به اینکه در این مدت افت فشار در خطوط انتقال گاز داشته ایم برای جلوگیری از قطع گاز، در بخش خانگی و به ویژه اداری باید گاز کمتری مصرف شود.

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش اداری با توجه به بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری تأکید شده که برای کاهش مصرف گاز باید اقداماتی در ادارات انجام شود که شامل روشن کردن سامانه‌های گرمایشی یک ساعت قبل از شروع ساعت اداری و همچنین خاموش کردن سامانه‌های گرمایشی یک ساعت مانده به پایان وقت اداری است.

او با اشاره به اینکه دمای رفاه در ادارات بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سلسیوس است ادامه داد: از ۱۵ آبان ماه پایش ادارات توسط شرکت گاز آغاز شده است.

محمودی بیان کرد: اداراتی که رعایت نکنند در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم ضمن ارسال گزارش تخلفشان به استانداری مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.