سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمن امسال؛

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «اذان منتظران» در همدان

در شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی جشنواره «اذان منتظران» مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۰ آذر تا ۱۲ بهمن امسال اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قاسمی استاندار همدان فرزاد در شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی جشنواره «اذان منتظران» با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیات امنای ستاد اقامه نماز کشور در استانداری همدان گفت: برهمین اساس از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غنی نماز و اذان استفاده می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه در جهت تاثیرگذاری جشنواره «اذان منتظران»، وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی به طور مشخص و دقیق تعیین می‌شود، افزود: جشنواره اذان منتظران بخش‌های مختلفی از جمله بخش قابل توجه علمی دارد که می‌تواند به غنای آن بیافزاید.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان هم با اشاره به آغاز رسمی فعالیت شورای سیاستگذاری این جشنواره گفت: از ظرفیت‌های اداره ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه ها، مجموعه فرهنگی خاتم الاوصیا در کشور و دستگاه‌های اجرایی استان همدان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب‌سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیزگفت: برای تقویت و برگزاری این جشنواره به برنامه‌ریزی و اقدام مشترک نیاز داریم و از کلیه ظرفیت‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای برای پیشبرد این جشنواره استفاده خواهیم کرد.

در این نشست استاندار همدان به عنوان رییس ستاد برگزاری جشنواره سراسری اذان منتظران منصوب و از پوستر جشنواره «اذان منتظران» نیز رونمایی شد.

علاقمندان می‌توانند دهم آذر تا بیستم بهمن ماه آثار خود را در سه محور علمی (پایان نامه ها، مقالات و تحقیقات و پژوهش‌های علمی با موضوع فلسفه آثار و کارکرد‌های اذان)، ادبی (داستان، خاطره و شعر) و هنری (موشن گرافی، کلیپ و مستند کوتاه، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی) به دبیرخانه ارسال کنند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.