سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکوردشکنی تولیدات لوله گستر اسفراین

لوله گستر اسفراین، ماه گذشته توانست با تولید ۴۶۰۰ تن در یک ماه، رکورد تولید خود را بزند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت در بازدید از مجتمع لوله گستر اسفراین گفت: کارکنان این کارخانه در شرایطی که با تحریم و محدودیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، توانستند با تولید ۴۶۰۰ تن در ماه گذشته افتخار خوبی را رقم بزنند.

صالحی نیا افزود: بی نیاز شدن از واردات و منتفع شدن طرح‌های توسعه‌ای با عزم و همت کارکنان این کارخانه اتفاق افتاده است که به مردم منطقه و کارکنان در این کارخانه تبریک عرض می‌کنم.


بیشتر بخوانید


اوافزود: سیاست‌های محوری دولت به ویژه وزارت صمت این است که با توسعه تولیدات، کیفی سازی و اقتصادی کردن تولید، به تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مدیریت‌ها و حضور مشاور وزیر در این بازدید را نشان دهنده عزم در توسعه صنعت کشور دانست و گفت: با توسعه خطوط تولید، بهسازی و نوسازی لوله‌هایی که در این مقطع هست می‌توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی نیا اضافه کرد: شرکت نفت به صورت مستمر به این لوله‌ها نیاز دارد و براساس قرارداد، تولید و عرضه بدون هیچ گونه مشکلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.