سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیجیان پر شور و استوار پرچمدار گام دوم انقلاب

همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان نیکشهر در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور پر شور و با شکوه اقشار مختلف بسیج از نقاط مختلف نیکشهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ صفوی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر در رزمایش اقتدار بسیجیان  با تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و قدر دانی از اقشار مختلف بسیج شهرستان نیکشهر گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا از رشادت ها و جان فشانی های نیرو های مخلص ، متدین و انقلابی بسیج که به صورت داوطلبانه در عرصه های مختلف حضور دارند و برای اعتلای ارزش های نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند قدر دانی کرد.

او گفت : نیرو های بسیجی شهرستان نیکشهر با روحیه جهادی و انقلابی خود به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت و آرامش منطقه تلاش می کنند و هر زمان که مردم به آنها نیاز داشته اند در خدمت مردم برای خدمتگزاری آماده بوده اند.

فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر در رزمایش اقتدار بسیجیان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه و نیروهای بسیجی گفت : مخالفان و کشور های مستکبر جهان بدانند که نظام و انقلاب اسلامی ایران پشتوانه ای قوی از اقوام و مذاهب مختلف کشور دارد و اتحاد و همبستگی آنان مستحکم و استوار است و با صلابت پرچمدار گام دوم انقلاب خواهند بود.

مفتی عبدالغنی رئیسی امام جمعه موقت شهرستان نیکشهر با تقدیر از فعالیت های نیروهای بسیجی گفت : در روایات و احادیث مختلف بر آمادگی و هوشیاری در برابر دشمنان تاکید فراوان شده است که در کشور ما نیز با ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و تشکیل بسیج بعنوان لشکری مخلص و مقتدر این آمادگی در ابعاد مختلف وجود دارد.

وی بیان کرد: پیامبر اسلام نیز در برابر مشرکین مکه و یهودیان با بسیج اصحاب با آنان مقابله می کرد که نشان دهنده آن است که تفکر بسیجی در کشور ما بر گرفته از تفکرات و رهنمود های صدر اسلام است.

امام جمعه موقت شهرستان نیکشهر مقابله با استکبار جهانی ، قیام در مقابل انحرافات ، تامل و مبارزه علمی و عملی و پاسداری از اصول و آرمان های نظام اسلامی را مهم ترین اهداف بسیج بر شمرد و اذعان کرد : شهرستان نیکشهر شهر بسیجی پروری است که در زمان های مختلف شهداء زیادی را برای پیشرفت و آبادانی کشور تقدیم انقلاب کرده است.

عباس داوودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نیکشهر نیروی های بسیجی را یکی از ارکان مهم کشور دانست و گفت : حاکمیت تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه بویژه مسئولین می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی افزود : همدلی بین مردم و مسئولین در برهه ای که دشمنان اسلام و انقلاب با ترفند های مختلف قصد ضربه زدن به کشور را دارند از مسائل مهم و الزامی به شمار می آید.

حجت الاسلام والمسلمین قادری مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیکشهر با تقدیر از خدمات و فعالیت های نیروی های بسیجی که برای این مرز و بوم جان فشانی می کنند ، گفت : بسیج نهادی است که تفکرات بر گرفته از آن را توسط جریان میدان و مقاومت در نقاط مختلف جهان می بینیم که با روی کار آمدن دولت انقلابی، مستضعفین روزی بر مستکبران مسلط خواهند شد و فتنه های اقتصادی را باطل خواهند کرد.

مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیکشهر با قدردانی از مردم شهرستان نیکشهر بیان کرد : رئیس جمهور انقلابی از سیستان تا بلوچستان در بین مردم رفت و هرگز خود را جدای از آنان نمی بیند و برای وحدت بین اقوام ، مذاهب و ملت های مسلمان با اتکال به جریان مقاومت و بسیج در تمامی عرصه تلاش می کنند.

اجرای حرکات رزمی ، سرود ، تجلیل از بسیجی های نمونه و همچنین تقدیر از زحمات ۱۳ ساله بسیجی حسین اصغر روکی در شهرستان نیکشهر از دیگر برنامه های رزمایش اقتدار بسیجیان در نیکشهر بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.