سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین آموزشگاه آزاد قرآنی استان کرمان در کوهبنان

همزمان با هفته بسیج اولین آموزشگاه آزاد قرآنی استان کرمان در شهرستان کوهبنان وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته بسیج و به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اولین آموزشگاه قرآنی آزاد وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نام سبحان با همکاری بیت الزهرا کوهبنان  افتتاح شد.

این آموزشگاه در جهت تعلیم و تربیت و آموزش اقشار مختلف اعم از نونهالان تا جوانان و مشتاقان فراگیری روخوانی، روان خوانی، تجوید قرآن کریم فعالیت دارد و با اعطا گواهینامه بین المللی از سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور به تربیت نیروی مربی قرآنی می‌پردازد.

معین باقری مسئول مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان کوهبنان گفت: امروز بیش از ۵ آموزشگاه در شهر کوهبنان و بخش ظغرالجرد فعال است و با تصویب طرح سهولت اعطای مجوز آموزشگاه‌ها به وسیله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵ آموزشگاه دیگر در این ماه به مجموعه آموزشگاه‌های شهرستان اضافه خواهد شد.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند وکوهبنان نیز با تشکر ازخانواده محترم مرحومه یحیی پور و شکوهیان که خانه خود را وقف این امر کردند تا در آن آموزش مهارتی و قرآنی انجام شود،گفت: این نمونه کار‌ها از باقیات وصالحاتی است که برای همیشه برجای خواهد ماند.

او افزود: جوانان و نوجوانان مستعد و نخبه بسیاری در شهرستان‌های زرند و کوهبنان هستند که بایستی زمینه برای شناسایی و شکوفایی استعداد‌های آنان رقم بخورد.

او افزود: کوهبنان سابقه طولانی در مباحث مذهبی و فرهنگی دارد که پرورش علما، عرفا، مشاهیر، ادیبان، فرهیختگان، سرداران سرافراز، قاریان و حافظان قران کریم خود گویای سابقه طولانی این خطه دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هفته بسیج ، استعداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.