سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در اولویت خانوارها

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: برای پایداری و استمرار گازرسانی لازم است مشترکان استان صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را جدی بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هاشمی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: اولویت شرکت گاز تامین گاز مشترکان خانگی است و درصرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را جدی بگیرید صورتی که با افزایش مصرف مواجه شویم ضمن مشکل در تامین گاز پایدار برای بخش خانگی مجبور به قطع گاز واحد‌های صنعتی و تولیدی خواهیم شد.

وی با تاکید بر صرفه جویی گاز در ادارات افزود: هم اکنون نیز رعایت بخشنامه دولت در خصوص صرفه جویی در ادارات استان از سوی بازرسان شرکت گاز در وقت اداری و بعد از وقت اداری مورد پایش قرار گرفته است و در صورت مشاهده رعایت نکردن مفاد بخشنامه، پس از ارائه اخطار کتبی مجبور به قطع گاز ادارات و سازمان‌های مربوطه هستیم.

گفت: اگر مردم راهکار‌های کاهش مصرف گاز را جدی بگیرند و تنها یک درجه دمای اتاق را کاهش دهند بیش از ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می‌شود و این کاهش مصرف کمک قابل توجهی در پایین آمدن مبالغ صورت حساب‌های گاز مصرفی مشترکین خانگی خواهد کرد.

هاشمی افزود: از ابتدای آذر، قبض مشترکان پر مصرف یا بد مصرف خانگی توسط شرکت ملی گاز ایران به نحوی محاسبه می‌شود که مبالغ قبوض مشترکان پر مصرف بسیار بالا خواهد بود و ما وظیفه داریم این موضوع را به اطلاع مردم استان برسانیم.

وی در پایان از مردم درخواست کرد تا نهایت صرفه جویی را در مصرف گاز طبیعی داشته باشند و به شرکت گاز کمک کنند تا امکان پایداری و استمرار گازرسانی برای همه مردم استان فراهم شود.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف خانگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.