سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیشه گران: امیدوارم میزبان خوبی از مسابقات جهانی دو و میدانی باشیم

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: امیدوارم با توجه به اعتماد فدراسیون جهانی ناشنوایان، میزبان خوبی از مسابقات جهانی دو و میدانی باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران تیشه گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان پس از قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات جهانی ناشنوایان اظهار داشت: خدا را شکر تیم ملی تکواندو کشورمان در مجموع مقام نخست جهان را به دست آورد.بانوان و آقایان امروز گل کاشتند. نخستین بار بود که از مسابقات جهانی میزبانی کردیم و هم در بحث نتایج و هم در بحث میزبانی عملکرد خوبی داشتیم. به هر حال با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا احساس می‌کردیم تیم‌های کمی در این مسابقات شرکت کنند، اما تیم‌های شرکت کننده حضور خوبی در این مسابقات داشتند. امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های موجود بتوانیم از مسابقات مختلف میزبانی کنیم.

تیشه گران در ادامه گفت‌: کشور ما این توانایی را دارد که کار‌های سخت را انجام دهد. نخستین بار بود که مسابقات جهانی در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در کشورمان برگزار شد. سختی کار در بخش بانوان، با توجه به محدودیت‌های ما بود. به هر حال ما کشور اسلامی هستیم و باید شئونات اسلامی را رعایت کنیم. بیشتر تیم‌های خارجی از میزبانی ما رضایت داشتند.

رئیس فدراسیون ناشنوایان درباره برنامه‌های پیش روی این فدراسیون گفت: فدراسیون جهانی ورزش‌های ناشنوایان میزبانی از مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن را به ما سپرده است. امیدوارم با توجه به اعتمادی که به ما شده، میزبان خوبی باشیم. اردیبهشت ماه سال آینده المپیک ناشنوایان برگزار می‌شود و ما اردو‌های خودمان را برای حضور در این مسابقات برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.