سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتری:

سپاهان مستحق پیروزی بود

سرمربی فجرسپاسی گفت: بچه‌هایمان تا آنجایی که می‌توانستند تلاش کردند، اما زورشان به سپاهان نرسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم. بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را کردند، اما حق سپاهان پیروزی در این بازی بود.

او افزود: همه چیز دست در دست هم داد که سپاهان پیروز شود. آن‌ها مستحق پیروزی بودند و باید به آن‌ها تبریک گفت. گاهی اوقات شکر می‌کنیم که خداوند به ما کمک می‌کند و اکنون هم شکر می‌کنیم که این باخت را به ما داد. در باخت‌ها بعضی اوقات می‌شود چیز‌هایی پیدا کرد که در پیروزی نمی‌شود آن را پیدا کرد.

کلانتری ادامه داد: سعی می‌کنیم بهتر شویم. باید از این باخت درس بگیریم تا برای بازی‌های آینده جبران کنیم. شاید هواداران‌مان هم ناراحت باشند، اما بچه‌هایمان تا آنجایی که می‌توانستند تلاش کنند، اما دیگر زورشان به سپاهان نرسید. من درباره زمین صحبت نمی‌کنم، چون اگر بخواهیم در این رابطه صحبت کنم می‌گویند، چون باخت آورده بهانه می‌آورد. در صحنه اول و در صحنه دوم که گل خوردیم، اعتراض داشتم، اما فیلم‌ها را می‌بینم و اگر دیدم اشتباه کردم، عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی فجرسپاسی اضافه کرد: در چنین زمینی ضربات ایستگاهی و خطا‌ها خیلی مهم است و تصمیمات داوری تاثیرگذار است. امیدوارم اشتباه کرده باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.